حسین نورعلی از تازه‌ترین قعالیت و بازگشتش به تلویزیون گفت؛

بازیگر رضاشاه در «نقش خاک»

حسین نورعلی از اهالی تئاتر است و در تلویزیون با نقش محمدرضاشاه در سریال معمای شاه بیشتر از قبل دیده شد. او سابقه بازی های کوتاهی در سریال پدر خوانده سال 84، تله فیلم جاده در دست تعمیر است، کاراگاه علوی درسال 87 و سال های مشروطه سال 88 داشته است.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۳۹

نورعلی پیشتر هم در حوزه تئاتر و دوبله فعالیت‌های مختلفی داشت و حالا بعد از مدتی وقفه و فاصله از تلویزیون در یک مجموعه تلویزیونی بازی کرده است. او درباره این مجموعه و بازگشت مجددش به تلویزیون در گفت و گو با جام جم بیان کرد: به تازگی در سریال «نقش خاک» به کارگردانی آرش معیریان حضور داشتم. من در این مجموعه نقش ناصر را بازی می‌کنم، شخصیتی که خاکستری است و فراز و نشیب‌های خودش را در قصه دارد.


او افزود: از سوی دیگر من دوست داشتم با آرش معیریان همکاری داشته باشم و این تجربه اتفاق بیفتد. این مجموعه قصه قشنگی دارد و در کنار اینها برای من جالب بود که نقش خاک در همدان تصویربرداری می‌شود و داستانش در همین شهر روایت می‌شود.


در خلاصه داستان این مجموعه نوشت شده که نقش خاک ماجرای دو خانواده‌ای است که در کار سفالگری در لاله جین از توابع استان همدان‌اند و همچنین ماجرایی عاشقانه میان دخترعمو و پسرعمو بخش دیگری از داستان این سریال را تشکیل می‌دهد.

فاطمه شهدوست / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها