با توجه به همه گیری ویروس کرونا دلتا در جهان در انگلیس و آمریکا به مردم توصیه شده است که برای زدن دوز سوم اقدام کنند، اتفاقی که با ادامه روند فعلی در سایر کشورها نیز توصیه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۳۳۰۰۸

به گزارش جام جم آنلاین ، جهان همچنان در تب کرونا می سوزد و در حالی که حتی کشورهایی که جمعیت خود را کامل واکسینه کرده اند با موج های سنگین و جدیدی از کرونا روبرو شده اند در برخی دیگر از کشورهایی که روند واکسیناسیون در آنها کند است اوضاع حتی بدتر هم توصیف می شود.

بر اساس گزارش ان بی سی نیوز، مقامات بهداشتی مختلف در آمریکا به مردم توصیه کرده اند که زدن دوز سوم واکسن ویروس کرونا را نباید از یاد ببرند چرا که شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد از نظر علمی دوز سوم واکسن ضروری است.

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده ، دانشمندان و مقامات بهداشتی توصیه می کنند باید هشت ماه فاصله بین زدن دوز دوم و سوم فاصله داشته باشد. بخشی دیگری از این تحقیقات در رابطه با زمان زدن دوز سوم از سوی اداره کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر آمریکا ارائه شده و همین هشت ماه فاصله را توصیه می کند.

چارچوب زمانی هشت ماهه به احتمال زیاد بر اساس یافته های ایالات متحده و خارج از کشور است که به بررسی نحوه ماندگاری واکسن ها در طول زمان می پردازد و اینکه آیا آنها می توانند در برابر نوع دلتا ایستادگی کنند یا خیر.

هم اکنون میانگین ابتلای روزانه در کشور آمریکا 700 درصد افزایش پیدا کرده است.

سوالات در مورد اینکه واکسن ها در برابر نوع دلتا چقدر خوب عمل می کنند و همچنین این که آیا محافظت به سادگی با گذشت زمان کاهش می یابد ، وجود دارد. در واقع ، کارشناسان گفتند که مشتاقند هرگونه اطلاعات جدیدی را که منجر به زمان بندی پیشنهادی دولت برای تزریق دوز سوم شود ، مشاهده کنند.

داده های کشورهایی که کمپین های واکسیناسیون خود را قبل از ایالات متحده آغاز کرده اند ، سرنخ های مهمی در مورد زمان نیاز به تقویت کننده ها ارائه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها