دو مرد تبهکار که با جعل عنوان کارمند، ضامن متهمان می شدند در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۳۳۲۵۹۳

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ كارآگاه "علي عزيزخاني"، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: اوايل ارديبهشت ماه گزارش هايي از سوي شهروندان با موضوع جعل اسناد دولتي و سوء‌ استفاده از سند جعلی به پليس آگاهي ارجاع شد. كارآگاهان دايره مبارزه با جعل و كلاهبرداري ماموريت يافتند موضوع را بررسي کنند.
وي عنوان كرد: با شروع تحقيقات كارآگاهان متوجه شدند با يك باند تبهكار روبرو هستند كه اقدام به ضمانت متهمين و مجرمين مي کنند و قصد دارند بيست و هشتم ارديبهشت ماه براي ضمانت شخصي به اسم احمد ،داراي پرونده كيفري در دادسراي ناحيه 11 تهران اقدام كنند . کارآگاهان پايگاه هشتم طي هماهنگي با داديار دادسراي ناحيه 11 تهران موفق شدند متهمان به نام هاي قاسم و علي را دستگير كرده و به پليس آگاهي منتقل کنند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بررسي اوليه قاسم اعلام داشت؛ در اداره اي دولتي مشغول به كار است و برای ضمانت احمد فيش حقوقي خود را ارائه كرده است. بابررسي موضوع و انجام استعلامات مشخص شد كه فردي با مشخصات قاسم در هيچ كدام از ارگان هاي دولتي و خصوصي مشغول به کار نیست .
رئیس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران ابراز داشت: در ادامه با استعلام انجام شده از مركز آمار و اطلاعات قوه قضائيه مشخص شد که قاسم در تعدادي از شعبات دادسراهاي تهران و نواحي ديگر در سطح استان هاي كشور اقدام به ضمانت متهمان كيفري و مالي کرده است. با دستگيري اعضاي اصلي باند و كشف تعداد زيادي اوراق و مدارك جعلي از متهمان، پرونده در اختيار مقام قضايي گرفت و دو عضو اصلی باند راهي زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها