گفت‌ و گو با سیدجعفر حسینی‌ودیق، غواص کربلای ۴ که برای نوشتن خاطرات خود و همرزمانش دست به قلم شده و «میهمانان ام‌الرصاص» را منتشر کرده است

روایتی از مظلوم‌ترین شهدای دفاع مقدس

مستند رادیویی «زخم‌های ناشمرده» به تهیه‌کنندگی مرجان قندی که روایتگر سال‌های اسارت دکتر علی خاجی است، فردا سه‌شنبه ۲۶ مرداد پخش می‌شود.
مستند رادیویی «زخم‌های ناشمرده» به تهیه‌کنندگی مرجان قندی که روایتگر سال‌های اسارت دکتر علی خاجی است، فردا سه‌شنبه ۲۶ مرداد پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۲۳۸۰

مرجان قندی، تهیه‌کننده این مستند رادیویی در این‌باره به جام‌جم توضیح داد: در سال‌های دفاع مقدس بسیاری از پزشکان و کادر درمان در حال خدمت به رزمندگان به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمدند. آنها خاطرات زیادی از آن مقطع زمانی دارند که صحبت‌هایشان مسلما برای شنوندگان شنیدنی خواهد بود. به ویژه براي نسل جوان که خاطراتی از آن مقطع تاریخی ایران ندارند. این در حالی است که باید رشادت‌های مردم در سال‌های دفاع مقدس گفته شود. به همین دلیل تصمیم به ساخت مستند رادیویی از پزشکان آزاده گرفتم که در ایام محرم پخش شود.
وی ادامه داد: این مستند رادیویی از تولیدات گروه سلامت روان رادیو سلامت است که سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه پخش می‌شود. در این برنامه ما به پزشکان و کادر درمان می‌پردازیم که در سال‌های دفاع مقدس در اسارت به سر می‌بردند. این پزشکان آزاده در برنامه از خاطراتشان خواهند گفت.

قندی در پایان افزود: مهمان روز سه‌شنبه دکتر علی خاجی (دکترای اخلاق پزشکی) و بهروز غلامحسین (پزشکیار) هستند و شنوندگان می‌توانند شنونده خاطرات آنها باشند. 

.دکتر علی خاجی در کتاب «شرح قفس» به بیان خاطرات خود در سال‌های اسارت پرداخته است

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها