با برگزاری نشست انجمن کتابخانه های عمومی انجام شد؛

بازگشایی کتابخانه عمومی شهید آوینی چغادک

چغادک،شهر عاشوراییان

طرح اطعام حسینی در چغادک اجرا می شود

رئیس کمیته امداد شهر چغادک از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این شهر با پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان خبر داد
کد خبر: ۱۳۳۱۹۱۱

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، احمد محمد نیا، رئیس کمیته امداد شهر چغادک در حاشیه برپایی مراسم نذرواره احسان و اطعام حسینی که در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک برگزار شد گفت: طرح نذرواره احسان و اطعام حسيني هرساله در ايام محرم در سراسر كشور بر پا مي باشد كه در استان بوشهر نيز در شهر چغادك (معروف به شهر عاشوراييان )در سوم محرم برگزار مي شود.

وی در ادامه افزود: در این طرح تعداد ٧٢ ديگ غذاي گرم به نيت ٧٢تن شهيد دشت كربلا معادل ١٠هزار پرس غذاي گرم با همكاري گروههاي جهادي، هيت امنا مساجد ،كميته امداد و مركز نيكوكاري حضرت فاطمه الزهراء(س) چغادك انجام شد است.

محمد نیا خاطر نشان کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقا وضعیت معیشت خانوارهای نیازمند در ماه محرم آغاز و تا ماه صفر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

محمد نیا یاد آور شد: طبخ و توزیع غذاهای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی در پایان از همه مردم و خیران نیکوکار هم استانی درخواست کرد در صورت تمایل کمک ها و نذورات خود به دفتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق پرداخت به شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880246449 یا شمار کارت 6037997950023201 نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها