در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)؛

توزیع 25فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجو

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 250 سری جهیزیه شامل 5 قلم از کالاهای ضروری زندگی میان نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، محمد رضا میری با گرامیداشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) بر اهمیت ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش این سنت حسنه تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج توسط کمیته امداد استان اجرا می شود که مهمترین آن اهداء 250 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت بوده است.
وی در ادامه افزود: هر کدام از این جهیزیه ها شامل پنج قلم از کالاهای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی می باشد که ارزش هر فقره جهیزیه بیش از 15 میلیون تومان به قیمت کارخانه در نظر گرفته شده است.
میری با بیان اینکه 3 میلیارد و 750 میلیون تومان برای این تعداد جهیزیه پرداخت شده است گفت: این مبلغ هزینه ازمنابع کمیته امداد و کمک خیران نیکوکار به شرکت تولیدی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد در هفته ازدواج گفت: به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تمام تلاش این است که برنامه های هفته ازدواج در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی از برگزاری کلاسهای آموزشی ،مهارتهای زندگی ،سبک زندگی اسلامی وتشویق و ترغیب زوج های جوان به فرزندآوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در بستر فضای مجازی خبر داد وافزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان،اهداء بسته های مشاوره ای به نوعروسان در شرف ازدواج از دیگر برنامه های این نهاد درهفته ازدواج است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها