رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از ترخیص فوری ۴۰ محموله حامل سرم از مرز بازرگان با صدور دستور قضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۱۹۰۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ‌از ترخیص فوری محموله بزرگ سرم از مرز بازرگان با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.

وی افزود: در سه روز گذشته 40 تریلی حامل سرم از مرز بازرگان ترخیص و دستورات قضایی لازم برای اقدامات فوق العاده و خروج خارج از نوبت صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: دادستان ماکو اقدامات قضایی را انجام و همین روند به مرور در چند روز آینده ادامه دارد که در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال به مراکز توزیع هستند.

معاون امور گمرکی اداره کل گمرک بازرگان نیز ‌گفت‌: 5 کامیون محموله سرم از این گمرک وارد شده و با احتساب این 5 کامیون از روز سه‌شنبه هفته گذشته تا ‌روز جمعه تعداد 45 دستگاه کامیون حامل محموله سرم از کشور ترکیه به وزن یک هزار و 40 تن و به ارزش تقریبی 929 هزار یورو جهت ترخیص قطعی به گمرکات تهران و فرودگاه امام خمینی ( ره )  ترانزیت شده است‌ .

عباسی افزود‌: به سبب شرایط کرونایی کشور این محموله ها خارج از نوبت با حداقل تشریفات و با حداکثر تسهیلات ترخیص و به داخل کشور وارد می شوند‌.

بر این اساس امروز 5 کامیون محموله سرم وارد کشورمان شد و بیش از ده‌ها کامیون دیگر در آنسوی مرز بازرگان منتظر ورود به کشور هستند که همت مسئولان را برای تسهیل در ورود می‌طلبد‌.
ورود محموله های سرم به کشور از مرز بازرگان  4 روز است که شروع شده و همچنان تداوم دارد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها