المپیک تمام شد، اما باخت‌های سریالی تیم‌ملی والیبال همچنان ادامه دارد. این بار نه در زیر تور که در فدراسیون والیبال شاهد شکست بودیم.
کد خبر: ۱۳۳۱۸۷۵
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،نه به خاطر ضعف بازیکنان که به دلیل ضعف مدیریت. در واقع ‌عدم توانایی در برگزاری یک نشست ساده نشان داد که صحبت‌های کارشناسان والیبال در خصوص ضعف در این فدراسیون بی‌مورد نیست.
پنجشنبه قرار بود نشست آنلاین ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران برگزار شود تا این مربی به سوالات و ابهامات خبرنگاران پاسخ دهد. باتوجه به این‌که آلکنو از ژاپن مستقیما به روسیه سفر کرده بود امکان حضوری بودن این جلسه میسر نبود. درحالی که این نشست به صورت آنلاین برگزار می‌شد بارها از فدراسیون والیبال درخواست شد به دلیل روزهای سخت و سیاه کرونایی و همچنین احترام به کادر درمان که این روزها سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند، به خبرنگاران دسترسی داده شود تا آنها از محل‌کار خود به پوشش خبری بپردازند اما این مورد از سوی فدراسیون والیبال رد شد تا خبرنگاران در وضعیت بد کرونایی به فدراسیون والیبال رفته و برای علاقه‌مندان این رشته، اخبار لازم را پوشش دهند.
این در شرایطی است که فدراسیون والیبال مکان بسیار بدی را برای نشست خبری در نظر گرفته بود و تعداد زیادی از افراد برای پوشش این نشست به فدراسیون والیبال آمده بودند. طبق گفته فدراسیون‌نشین‌ها، قرار نبود این تعداد خبرنگار برای پوشش خبری حاضر شوند. باتوجه به این‌که مکان بسیار بدی برای خبرنگاران درنظر گرفته شده بود بسیاری از رسانه‌ها تصمیم گرفتند با توجه به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در روزهایی که کرونا جولان می‌دهد، محل را ترک کنند تا شاید فدراسیون والیبال فکری به حال این موضوع کند.  حال باید پرسید زمانی که فدراسیون والیبال قادر نیست نشست ساده‌ای را مدیریت و برگزار کند، چه طور قادر خواهد بود والیبال ایران را مدیریت کند؟
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها