مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در بازدید از سرپرستی روزنامه جام جم :

امیدآفرینی در جامعه ازوظایف خطیرخبرنگاران است

مدیر کل صدا و سیما دربازدید از سرپرستی روزنامه جام جم در استان کرمان:

روزنامه جام جم جایگاه خاصی دربین رسانه ها دارد

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان به مناسبت روز خبرنگار از سرپرستی روزنامه جام جم در استان کرمان بازدیدواز تلاش های کارکنان و خبرنگاران این روزنامه در پوشش اخبار استان تقدیر و تشکر کرد. 
کد خبر: ۱۳۳۰۷۰۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمدعلیرمضانی،دراین بازدیدبااشاره به روح بلند همه خبرنگاران درطول تاریخ علی الخصوص خبرنگار شهید محمودصارمی افزود:خبرنگاران کار بسیار سختی دارندوجایگاه آنها همانند بیسیم چیان درجبهه های جنگ است،زیرا امروزدرجبهه رسانه ای،اگرخبرنگاردرخطمقدم نباشد،خبرنگار نیستند.
 
وی تصریح کرد:روزنامه جام جم وصدا و سیما یک مجموعه هستند و به همین جهت هر توفیقی روزنامه جام جم در استان کرمان کسب کندمتعلق به صدا وسیمای استان هم خواهد بود وبالعکس هر توفیقی صداوسیمای مرکز کرمان داشته با‌شد متعلق به روزنامه جام جم هم است. 

مدیرکل صداو سیمای مرکز کرمان با تشکر ازارتباط مستمری که مابین سرپرستی روزنامه جام جم در استان کرمان با صدا و سیمای مرکز کرمان برای پوشش اخبار و تهیه گزارش از تولیدات مختلف رادیویی و تلویزیونی این مرکز در روزنامه جام جم وخبرگزاری جام جم آنلاین وجود دارد گفت:اقدام روزنامه جام جم برای پوشش اخبار صدا و سیمای مراکز استان هادرقالب گزارش،خبر و یادداشت بسیار پسندیده و قابل تقدیر است.
 
علیرمضانی افزود:روزنامه جام جم به عنوان رسانه مکتوب سازمان صدا و سیما دارای جایگاه خاصی در بین رسانه ها است وصدا و سیمای مرکز کرمان آماده هرگونه همکاری با مجموعه جام جم در استان می باشد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها