پسر جوان که متهم است پس از کشاندن دختر جوان به خانه‌اش او را مورد آزار و اذیت قرار داده، پس از نقض حکمش دوباره پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۹۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، تحقیقات در این پرونده از دو سال قبل با شکایت دختر جوانی به نام رونیکا در پلیس آگاهی آغاز شد.

دختر 20ساله با شکایت از پسر جوانی به نام سپهر گفت: دانشجو هستم و مدتی قبل با سپهر در اینستاگرام آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و به او اعتماد کردم. دو روز قبل مرا به خانه‌اش دعوت کرد که به دلیل اعتمادی که داشتم پذیرفتم. سپهر مرا مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داد و وقتی به رفتارش اعتراض کردم، گوشی تلفن‌همراهم را شکست. بعد هم کارت عابربانکم را برداشت و با تهدید، رمز آن را گرفت و از حسابم برداشت کرد. پس از شکایت این دختر، تحقیقات آغاز و سپهر دستگیر شد.

پسر جوان در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام تجاوز به عنف و سرقت پای میز محاکمه قرار گرفت اما منکر اتهامش شد و گفت: رونیکا با رضایت خودش به خانه‌ام آمد و با من رابطه داشت. هیچ زور و اجباری در کار نبود و دروغ می‌گوید.

قضات پس از رسیدگی، سپهر را از اتهام تجاوز به عنف و سرقت تبرئه کردند و او به اتهام رابطه نامشروع به 100ضربه شلاق و دو سال تبعید به منطقه بد آب و هوا محکوم کردند.

دختر جوان به این رای اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شد. قضات دیوان عالی کشور رای مجازات سپهر را تایید کرده اما تبرئه او از سرقت را نقض کردند. به این ترتیب پسر جوان این بار در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه رونیکا در شکایت خود گفت: این اتفاق تلخ تاثیر بدی در زندگی من گذاشت و باعث شده از نظر روحی دچار مشکل شوم. من به سپهر علاقه داشتم و به او اعتماد کردم اما او بی‌رحمانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم از من سرقت کرد. من حاضر به گذشت نیستم و برای او درخواست مجازات دارم.

در ادامه سپهر در دفاع از خود گفت: من 200هزار تومان از حساب رونیکا برداشت کردم.100هزار تومان آن را برگرداندم. حاضرم هر مبلغی که بخواهد پرداخت کنم تا رضایت دهد.

پس از دفاعیات متهم قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها