مرد متاهل که دختر دانش‌آموز را در باغی در ورامین مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده بود به اعدام محکوم شد. دو همدست او هم به 10 سال زندان محکوم شدند.
کد خبر: ۱۳۱۷۶۷۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، پاییز سال گذشته دختر دانش‌آموزی با مراجعه به پلیس تهران راز جنایت سیاهی را فاش کرد و گفت: چند روز قبل با پسری به‌نام سینا در اینستاگرام آشنا شدم.

او به من ابراز علاقه می‌کرد و مدعی بود قصد ازدواج دارد که من مخالفت کردم. وقتی دید من راضی به ازدواج نمی‌شوم، خواست دختری را برای ازدواج با او معرفی کنم. من هم یکی از دوستانم به نام فرناز را به او معرفی کردم. سینا و دوستش جلوی مدرسه ما آمدند و من و فرناز را سوار کردند و در خیابان دوری زدیم. قرار شد سینا روز بعد فرناز را به مادرش معرفی کند. روز بعد آنها دوباره سراغ ما آمدند و قرار شد به خانه سینا برویم تا مادرش فرناز را ببیند. اما آنها به باغی در حوالی ورامین رفتند و در آنجا یکی از دوستان‌شان به نام حامد هم به ما اضافه شد. حامد با تهدید شوکر، مرا در سرویس‌بهداشتی باغ مورد آزار و اذیت قرار داد و سینا و فرهاد هیچ کمکی برای نجات من نکردند. در مسیر خانه نیز در ماشین فرناز را مورد آزار قرار داد. دوستم قصد شکایت ندارد اما من از سه متهم شاکی هستم و برای آنها درخواست اشد مجازات دارم.

با توجه به طرح ادعای تجاوز به عنف، پرونده مستقیم به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

پزشکی قانونی نیز با معاینه شاکی، ادعای او را تایید کرد. در جلسه رسیدگی به این پرونده، شاکی به ماموران گفت: وضعیت روحی بدی دارم. تحت نظر روان‌شناس هستم و شب‌ها با کابوس از خواب بیدار می‌شوم.

سپس سینا در جایگاه قرار گرفت و گفت: من حامد را به باغ دعوت کردم اما فکر نمی‌کردم این نقشه را در سر داشته باشد. توان مقابله با او را نداشتم و نتوانستم دختر نوجوان را نجات دهم.

فرهاد هم گفت: من به پیشنهاد سینا با آنها همراه شدم و در ماجرای آزار و اذیت هیچ دخالتی نداشتم.
در پایان نوبت به حامد 30ساله رسید که در دفاع از خود گفت: همسرم زایمان کرده و در خانه پدرزنم بود. در خانه تنها بودم که سینا تماس گرفت و به باغ رفتم. با دیدن دو دختر نوجوان وسوسه شد و شاکی را با تهدید آزار دادم اما آزار و اذیت فرناز را قبول ندارم.

پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و حامد را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و سینا و فرهاد را به خاطر کشاندن دختران به باغ و مقاومت نکردن در برابر حامد به 10 سال زندان محکوم کردند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها