کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران همراه با طغیان رودخانه‌ها و سیلابی‌شدن مسیل‌ها برای عصر و شب امروز در ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۶۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» روز چهارشنبه درباره وضعیت جوی اکنون کشورافزود: برای دو روز آینده رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، قزوین، اصفهان، نیمه غربی یزد، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران، غرب گلستان، سیستان و بلوچستان، غرب کرمان، جنوب و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام هشدار قبلی شدت بارش‌ها برای امشب در ارتفاعات مازندران، تهران، البرز، سمنان و جنوب گلستان پیش بینی می‌شود و هشدار طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیل‌ها و تندبا‌های لحظه‌ای صادر شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی از یکشنبه هفته آینده، جوی آرام برای سراسر کشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز و فردا در برخی نقاط شرق و شمال‌شرق کشور به ویژه منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی در جاده‌های مواصلاتی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته گودرزی، آسمان تهران امروز صاف تا نیمه‌ابری، همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد در عصر امروز پیش‌بینی می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها