کارشناس سازمان هواشناسی کشور خبر داد

ادامه بارش‌ها در شمال غرب و شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز و فردا همچنان در استان‌های آذربایجان‌ غربی و شرقی و اردبیل بارش‌ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرکرده افزود: بارش‌ها طی چند روز گذشته در برخی مناطق باعث سیلاب شده و متأسفانه خسارت‌های جانی و مالی بر جای گذاشته است.

وی گفت: امروز و فردا نیز همچنان شرایط بارشی را پیش رو داریم و در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی و اردبیل امروز بارش‌ها ادامه دار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی افزود: در استان‌های ساحلی دریای خزر مانند گیلان، مازندران و گلستان همانند روز‌های گذشته بارش داریم و رگبار و رعد و برق را در دامنه‌های جنوبی البرز استان‌هایی مانند زنجان، قزوین و البرز و همچنین تهران و شمال سمنان پیش رو خواهیم داشت.

 سرکرده ادامه داد: در استان‌های حاشیه زاگرس نیز بارش اتفاق می‌افتد به طوری که در استان‌های همدان، مرکزی و برخی از نواحی استان کردستان بارش‌های پراکنده پیش رو خواهد بود.
وی گفت: در دو روز آینده در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، نواحی غربی اصفهان و به طور پراکنده در استان یزد وزش باد را شاهد خواهیم بود.
 
تعداد بازدید : 13

کارشناس هواشناسی افزود: در نواحی جنوبی کشور مانند روز‌های گذشته همچنان بارش‌ها ادامه خواهد داشت، در استان‌های کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، نواحی شمالی و شرقی استان هرمزگان و جنوب استان فارس امروز و فردا شرایط به گونه‌ای است که رگبار و رعد و برق موقتی خواهد بود.

سرکرده گفت: در آب‌های جنوبی کشور نیز بیشتر در نواحی شرقی و دریای عمان امروز و فردا مواج بودن را پیش رو داریم ضمن اینکه وزش باد همچنان حرف اول را در نواحی شرقی، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز می‌زند که باعث وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی افزود: تهران امروز در گرم‌ترین ساعت به حدود ۳۳ درجه خواهد رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها