این عضو مجلس سنای آمریکا گفت: "احساس می‌کنم به عفونت سینوسی دچار شده ام، اما بسیار خوشحالم که واکسن دریافت کرده ام.
کد خبر: ۱۳۲۹۹۰۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­خبرگزاری صدا و سیما، "لیندسی گراهام" سناتور جمهوری خواه آمریکایی روز دوشنبه از ابتلای خود به ویروس کرونا با وجود تزریق واکسن خبر داد.

این عضو مجلس سنا از ایالت کارولینای جنوبی گفت عصر شنبه علایمی شبیه به آنفلوآنزا داشته و به پزشک مراجعه کرده است و به مدت ۱۰ روز در قرنطینه خانگی خواهد بود.

گراهام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: "احساس می‌کنم به عفونت سینوسی دچار شده ام و در حال حاضر علایم خفیفی دارم. من بسیار خوشحالم که واکسن را دریافت کردم، زیرا بدون واکسیناسیون قطعاً علایم متفاوتی نسبت به آنچه که اکنون احساس می‌کنم، احساس می‌کردم و علائم من بسیار بدتر می‌شد".

ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونادر کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی، همه گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها