رقابت تماشایی بین اوروس، ب‌ام‌و X6 M، مرسدس GLE63

درگ سوپراسپرت‌های قدبلند را مشاهده کنید (+فیلم و عکس)

در حالی که ب‌ام‌و در حال آماده شدن برای ارائه نسل جدید سری ۷ است، جاسوسان صنعتی توانسته‌اند تصاویری از کابین خودرو بگیرند.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، در حالی که داشبورد هنوز توسط پوشش‌های ضخیم پنهان شده و کامل هم نیست اما مواردی چون صفحه نمایشگر دوگانه خمیده به‌وضوح دیده می‌شوند.

به نظر می‌رسد که این داشبورد به‌شدت الهام گرفته از داشبورد شاسی‌ بلند تمام الکتریکی iX باشد. نکته دیگر اینکه به نظر می‌رسد شیفتر تعویض دنده خاص ب‌ام‌و نیز در این مدل حذف شده باشد.

اگر شک ما درست باشد، باید انتظار داشبوردی‌تر و تمیز و با حداقل خطوط و با تنظیمات دوتایی و مجموعه‌ای از پنل های تهویه باریک داشته باشیم.

از دیگر جزئیات هم باید به فرمان جدید مجهز به دکمه‌های لمسی و نوعی سنسور در لبه آن که برای سیستم خودران درنظر گرفته می‌شود اشاره نمود.

آخرین گزارش‌ها حاکی است که BMW در ماه سپتامبر، آخرین زبان طراحی خود برای سری ۷ جدید را با مدلی مفهومی به‌عنوان پیش‌نمایش نسخه نهایی رونمایی می‌کند.

علی‌رغم استتار سنگین، خودروهای آزمایشی در مخفی کردن ویژگی‌هایی چون درب کوتاهتر موتور و چراغ‌های پایین آمده و احتمالاً دو تکه جلو و جلوپنجره بزرگتر موفق نبوده‌اند.

انتظار می‌رود این نخستین خودروی ب‌ام‌و با پلتفرم Neue Klasse باشد که یک معماری انعطاف‌پذیر جدید است که می‌تواند میزبان خودروهای بنزینی، دیزلی، پلاگین هیبریدی، هیدروژنی و تمام الکتریکی باشد.

ب‌ام‌و همچنین روی یک مدل خالص تمام الکتریکی از سری ۷ با نام i7 نیز کار می‌کند که می‌تواند ۶۴۰ اسب بخار نیرو تولید کند و برد آن نیز تا ۷۰۰ کیلومتر باشد.

تصاویر جاسوسی از کابین ب‌ام‌و سری ۷ جدید

تصاویر جاسوسی از کابین ب‌ام‌و سری ۷ جدید

تصاویر جاسوسی از کابین ب‌ام‌و سری ۷ جدید

تصاویر جاسوسی از کابین ب‌ام‌و سری ۷ جدید

تصاویر جاسوسی از کابین ب‌ام‌و سری ۷ جدید

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها