اقدامات صورت گرفته در بیمارستان سبلان قابل تحسین است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اقدامات صورت گرفته در بیمارستان سبلان اردبیل را قابل تحسین عنوان کرد
کد خبر: ۱۳۲۹۴۲۳
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل؛ در آستانه هفته تامین اجتماعی، مهندس صدیف بدری رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با حضور در بیمارستان سبلان اردبیل از پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری رسمی بمناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و سایر پروژه های در دست احداث بازدید کرد.

مهندس بدری و سایر مسئولان از پروژه های آماده بهره برداری رسمی در هفته تامین اجتماعی ( بزرگترین اورژانس سازمان تامین اجتماعی، بخش دیالیز، فاز اول واحد تصویربرداری، پارکینگ مسقف خودروها، بخش لندری و مخزن اکسیژن ) و پروژه های در دست اقدام و احداث ( سایت  MRI ،ساختمان درمانگاه عمومی و تخصصی، واحد آزمایشگاه و ... ) بازدید کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان درحاشیه این بازدید ضمن قدردانی و تجلیل ویژه از کلیه کارکنان مدیریت درمان استان بخصوص کادر زحمتکش درمان در این روزهای سخت شیوع بیماری کرونا، اقدامات انجام گرفته در بیمارستان سبلان را تحسین برانگیز توصیف کرده و افزود : با توجه به افزایش سه برابری جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در طول بیست سال گذشته در استان، ضرورت توسعه فضای فیزیکی و مراکز درمانی در استان اردبیل بیش از پیش احساس می شد که خوشبختانه با کار دسته جمعی این امر مهم پس از سال ها مغفول ماندن در 4 سال گذشته به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سطح قابل قبول تحقق پیدا کرده است.

وی نبود بخش دیالیز را از مشکلات اساسی شهر با توجه به افزایش بیماران کلیوی عنوان کرد که خوشبختانه با بهره برداری از بخش دیالیز در بیمارستان سبلان بخشی از این مشکلات مرتفع خواهد شد که روزانه قابلیت ارائه خدمات به بیش از 30 بیمار کلیوی را دارد.

دکتر برجی در پایان این بازدید 2 ساعته ضمن قدردانی از حضور دلگرم کننده نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گزارشی از روند آماده سازی پروژه ها را بیان کرد و افزود در دو سال اخیر بیش از 100 میلیارد تومان برای پروژه ها و بیش از 50 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه شده است وی همچنین آمار پرسنل جذب شده در سه سال اخیر تا پایان سالجاری را نزدیک به 200 نفر اعلام کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها