استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: راه‌آهن بستان‌آباد - تبریز به مرحله اتمام ریل‌گذاری تا ایستگاه خاوران رسیده و علاقه داشتیم که این طرح را همزمان با عید غدیر افتتاح کنیم ولی برخی نواقص مانع بهره‌برداری ایمن از این پروژه شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های ریلی کشور که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که در سایه جدیت و تلاش، نواقص موجود رفع شود و در هفته دولت امسال این پروژه به بهره‌برداری قطعی برسد.

وی با اشاره به اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن بستان‌آباد - تبریز به طول ۴۴ کیلومتر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت: هیچ پروژه‌ای در این دولت‌ها ۲ بار افتتاح نشد و دولت تاکید داشت که تنها زمانی پروژه افتتاح می‌شود که تکمیل و آماده بهره‌برداری شده باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پیمانکاران پروژه برای اتمام ریل‌گذاری مسیر بستان‌آباد تا ایستگاه خاوران تبریز، بیان کرد: بهره‌برداری از راه‌آهن تبریز- میانه جزو آرزوهای مردم استان بود و این پروژه از ۱۹ سال پیش آغاز شده بود و دولت تدبیر و امید توانست با سرمایه‌گذاری و تلاش جدی این پروژه را به سرانجام برساند.

پورمحمدی با اشاره به افتتاح مسیر میانه تا بستان‌آباد در سال ۱۳۹۸ با حضور رئیس‌جمهوری، ادامه داد: از سال گذشته برای ادامه مسیر تا ایستگاه خاوران تبریز یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و با وجود اینکه این مسیر دشواری‌های خاص خود را داشت، با تلاش و همت مجریان و پیمانکاران پروژه تکمیل شد.




newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها