باز هم شگرد نخ نمای بازنشر کلیپ های قدیمی

غارت یک فروشگاه زنجیره ای در قزوین صحت ندارد‌‌ +فیلم

حرکت قطارها طبق روال عادی ادامه دارد

تکذیب سرقت قطعات خط آهن تهران - آذربایجان

مدیرکل راه‌آهن تهران ضمن تکذیب باز شدن پیچ‌های خط ریلی راه آهن تهران-آذربایجان، گفت: سارقی که شب گذشته توسط پلیس شهری دستگیر شد، پیچ‌هایی از خط فرعی و سردِ 6 نیک‌پسندی به سرقت برده بود که قطار در این خط تردد ندارد.
کد خبر: ۱۳۲۷۰۵۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، علی کاظمی‌منش در گفتگو با فارس اظهار داشت: شب گذشته، فردی سارق در حال باز کردن و سرقت تعدادی از پیچ‌های خط ریلی فرعیِ 6 نیک پسندی بوده است که پلیس شهری با ورود به حریم راه‌ آهن این فرد را دستگیر کرده است.

وی افزود: ضمن قدردانی از خدمات پلیس، ظاهراً پلیس اعلام کرده است، اگر این کار انجام نمی‌شد، فاجعه‌ای در قطارهای مسافری رخ می‌داد، در حالی که این سرقت روی خط سرد فرعی رخ داده است که هیچ قطار باری و مسافری روی آن تردد نمی‌کند.

مدیرکل راه‌آهن تهران یادآور شد: راه‌ آهن دارای پلیس تخصصی (پلیس راه‌ آهن) است که به مقررات راه‌ آهن و خطوط ریلی اشراف دارد، خطوط فرعی و اصلی را می‌شناسد و وظیفه تأمین امنیت راه‌ آهن، بر عهده پلیس راه‌ آهن است.

وی اظهار داشت: پلیس راه‌آهن در ایستگاه ها، اماکن راه‌آهن و خطوط ریلی، حضور مداوم دارد و گشت‌زنی روی خطوط گرم و اصلی از طریق دریزین پلیس انجام می‌شود.

کاظمی‌منش ادامه داد: قطارهای ما شامل قطارهای باری و مسافری در خطوط گرم تردد می‌کنند و این خط که سرقت در آن انجام شد (فرعی 6 نیک پسندی) جزو خطوط سرد بوده است و مطمئنا روی این خط تردد قطار مسافری و باری انجام نمی‌شود و پلیس راه‌آهن مدام بر این موضوع نظارت دارد.

صبح امروز رئیس پلیس پیگیری پایتخت اعلام کرده بود: شب گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای عملیاتی در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری 179 خلیج فارس در ساعت 23 به یک مرد که گونی سفید رنگی در دست داشت، در محدوده بزرگراه فتح مشکوک می ‌شوند، واحد گشت کلانتری 179 خلیج فارس پس از متوقف کردن مرد و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند که متهم تعداد 50 قطعه پیچ مربوط به ریل راه‌آهن آذربایجان را سرقت کرده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفته بود که تیم پلیس و همکاران راه آهن در تلاش هستند تا خط راه آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطار ها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها