
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، درحالی که ملیپوشان المپیکی دوومیدانی کشورمان شب گذشته تهران را به مقصد توکیو ترک کردند، مهدی پیرجهان نتوانست سه ورزشکار دیگر را در این رقابتها همراهی کند.
پیرجهان که مدتها برای حضور در المپیک در اردو بود، در آستانه این رقابتها تست کرونایش مثبت شد و به جای حضور در توکیو به قرنطینه رفت.
بدین ترتیب احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی نمایندگان دوومیدانی ایران در المپیک خواهد بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند