با اعتبار بالغ بر16میلیاردتومان صورت گرفت:

افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز شهید حاج قاسم سلیمانی درجیرفت

با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان:

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه درمنطقه راین به زمین زده شد

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در منطقه راین به زمین زده شد‌.
کد خبر: ۱۳۲۷۹۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمد اسکندری نسب،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه از بهره برداری از حدود یک هزار کلاس درس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

وی به مشارکت چشمگیر خیرین در امر مدرسه سازی در استان کرمان اشاره کرد و افزود:در سه سال اخیر سه هزار و ۵۵ کلاس درس در استان احداث شده که از این تعداد یک هزار و۵۳۰ کلاس درس توسط خیرین ساخته شده است.

اسکندری نسب، با بیان اینکه در سال ۹۹هر روز عملیات ساخت دو کلاس درس در استان آغاز شدگفت: در سال جاری نیز تاکنون ۱۸ مدرسه در استان کنگ زنی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: این مدرسه با زیر بنای۴۹۰ متر مربع واعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی احداث خواهد شد.

بر پایه این گزارش:همچنین کلنگ احداث ساختمان سرایداری دبیرستان شهید مطهری منطقه راین نیز در سفر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به راین به زمین زده شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها