با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان:

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه درمنطقه راین به زمین زده شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

توزیع بیش از٩ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ٩میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها و مناطق استان در قالب پروژه مهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۱۹۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ احمد اسکندری نسب،در آیین توزیع تجهیزات هنرستانی به شهرستان ها و مناطق استان گفت:تجهیزات کارگاهی هنرستان ها از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ٩میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به صورت عقد قرارداد با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از کارخانجات تولید داخل و در قالب تجهیزات ایران ساخت، تهیه و در مناطق توزیع می شود.

وی ضمن تشکراز زحمات حوزه معاونت پژوهش،برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان در پیگیری و تأمین تجهیزات کارگاهی استان، به روز رسانی تجهیزات کارگاهی هنرستان ها را که از عوامل تأثیرگذار در ارتقای کیفیت آموزشی توصیف و با اشاره به اسنادبالادستی برنامه ششم توسعه نسبت به تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستان ها تأکید کرد.

اسکندری نسب ،با بیان این که در سال تحصیلی١۴٠٠_١٣٩٩ با مدیریت توسعه متوازن در سطح مناطق جذب هنرجو در هنرستان ها حدود ۱۰ درصد رشد داشته، افزود: ادامه فرآیند ارتقای کمی آموزش های هنرستان‌ها مستلزم به روز رسانی و تأمین تجهیزات کارگاهی است و در این راستا کمک و همکاری همه دستگاه ها به ویژه مجمع خیران را خواستار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه توسعه کمی و ایجاد رشته محل های جدید در مناطق بر اساس آمایشی و نیاز مناطق است، اظهار کرد:توزیع تجهیزات نیز بر اساس شاخه های تحصیلی با اولویت بندی رشته محل های جدید، تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی انجام گرفته است.

اسکندری نسب با بیان اینکه بیش از ۳۸ درصد دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش تحصیل می کنند، گفت:در سال تحصیلی گذشته استان کرمان در زمینه توسعه رشته فنی و حرفه ای رتبه اول کشوری را از آن خود کرده است.

وی اظهار کرد:با توجه به پیگیری های صورت گرفته دراداره کل آموزش و پرورش استان تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ٩میلیارد تومان توسط شرکت های دانش بنیان به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اهدا شده است.

بر پایه این گزارش مرحله دوم تجهیزات کارگاهی هنرستان های مناطق تابعه استان در سال ۱۴۰۰ که از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت های مردمی خریداری شده بود با حضور مدیر کل و معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در قالب کاروان تجهیزات بین مناطق توزیع شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها