مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

مدارس دولتی حق دریافت پول بابت ثبت‌نام ندارند

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدارس تا نیمه اول مرداد روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۱ پاسخگوی خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهند بود تاکید کرد: مدارس دولتی حق دریافت وجه بابت ثبت‌نام ندارند.
کد خبر: ۱۳۲۷۱۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمد اسکندری نسب،در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان درخصوص روند سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه اظهارداشت:بیش از۵۰درصد دانش آموزان بدو ورود به دبستان توسط مدیران مدارس برای پایگاه‌ های سنجش نوبت‌دهی شده‌اند، پیش‌بینی ما از دانش‌آموزان بدو ورود ۶۹ هزار نفر بود که تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر نوبت‌دهی شدند و حدود ۱۵ هزار نفر از این نوآموزان مورد سنجش قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل جدید به مدارس به دلیل قطعی برق تأکید کرد: مدارس در تابستان روزهای دوشنبه و چهارشنبه و تا نیمه اول مرداد از ساعت ۷ الی ۱۱پاسخگوی خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهند بود، همچنین ساعت فعالیت پایگاه‌های سنجش در سراسر استان از ساعت ۸ تا ۱۲ تعیین شده تا روند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی را انجام دهند.

اسکندری نسب، در خصوص آزمون مدارس نمونه دولتی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا آزمون مدارس نمونه دولتی برگزار نشد و مقرر شد در نیمه مرداد ماه برگزار شود که تاریخ آن به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دریافت هزینه توسط مدارس دولتی در هنگام ثبت‌نام را غیرقانونی دانست و تأکید کرد: مدارس دولتی حق دریافت هیچ‌گونه وجه بابت ثبت‌نام ندارند و در  دستور العمل‌های ارسالی به مدارس اعلام کردیم که حتی اگر خانواده‌ای قصد مشارکت در مدرسه را داشته باشد، بایستی در طول سال تحصیلی این مشارکت را انجام دهد، ولی در هنگام ثبت‌نام دریافت وجه خلاف مقررات است و در صورت مشاهده یا گزارش در این‌ خصوص، این موضوع توسط همکاران ما در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات پیگیری خواهد شد.

احمد اسکندری نسب تصریح کرد: کلاس‌های فوق‌برنامه به‌ صورت حضوری برگزار نخواهد شد ودر شرایط کنونی و با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا هیچ برنامه‌ای در کلاس‌های فوق‌برنامه به‌ صورت حضوری نخواهد بود و فقط به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها