رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خوزستان:

باید حق معترضان را محترم بشماریم

رئیس جمهور اعتراض مردم در شرایط سخت و طاقت فرسای ناشی از بی آبی و گرمای شدید هوا در خوزستان را حق مردم این استان مقاوم و قهرمان پرور کشور دانست و تاکید کرد: باید حق معترضان را محترم بشماریم و حرفشان را بشنویم.
کد خبر: ۱۳۲۷۹۰۸

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بعد از ظهر پنج شنبه در تماس تلفنی با قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان ضمن دریافت گزارش استاندار از وضعیت استان و اقدامات انجام شده برای حل مشکلات اخیر، تاکید کرد: تحمل بی آبی و گرمای بالای 50 درجه، بسیار سخت و طاقت فرساست و مردم حق دارند به شرایط موجود اعتراض کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در استان بدلایل کاملا ناخواسته بوده است، گفت: مردم خوب، صبور و مقاوم استان تردید نداشته باشند که دولت گوش شنوای صدای اعتراض بحق آنها است و همه سعی و تلاش خود را برای حل سریع مشکل بی آبی ناشی از خشکسالی بی سابقه کشور و انباشت مشکلات باقی مانده از سال های گذشته ، بکار خواهد بست.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مقام های استان به مردم و تشریح دلایل وضعیت ایجاد شده به صورت کاملا شفاف و دقیق به مردم به استاندار خوزستان دستور داد از همه امکانات لازم در استان و همچنین استان های همجوار استفاده کرده و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها نسبت به حل سریع مشکلات ایجاد شده اقدام کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به سفر فردای معاون اول رئیس جمهور به استان برای بررسی و پیگیری از نزدیک مشکلات به نمایندگی از رئیس جمهور و دولت، تاکید کرد هماهنگی های لازم برای حداکثر استفاده از ظرفیت این حضور برای رفع سریع مشکلات انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها