در میان بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل پانوراما کیش و هتل میراژ کیش دو مورد از هتل‌هایی است که نظر بسیاری از مسافران جزیره کیش را به خود جلب کرده است. در این روزهای گرم و پر حرارت تابستان، سفر به کیش و لذت تفریحات آبی در ساحل زیبای خلیج فارس می‌تواند انتخاب جذابی برای سفر باشد. بنابراین اگر قصد سفر به کیش را دارید، حتما به بررسی دقیق هتل مناسب برای اقامت خود بپردازید.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۱۵
در میان بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل پانوراما کیش و هتل میراژ کیش دو مورد از هتل‌هایی است که نظر بسیاری از مسافران جزیره کیش را به خود جلب کرده است. در این روزهای گرم و پر حرارت تابستان، سفر به کیش و لذت تفریحات آبی در ساحل زیبای خلیج فارس می‌تواند انتخاب جذابی برای سفر باشد. بنابراین اگر قصد سفر به کیش را دارید، حتما به بررسی دقیق هتل مناسب برای اقامت خود بپردازید.

 در کیش انواع و اقسام هتل‌ها، با کیفیت و قیمت‌های متفاوت وجود دارد، اما آن دسته از هتل‌های کیش که عنوان 5 ستاره را به خود اختصاص داده‌اند، از سایر هتل‌ها با کیفیت‌تر می‌باشند. در این مطلب قصد داریم دو مورد از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش به نام هتل پانوراما کیش و هتل میراژ را به شما معرفی کنیم و به مقایسه این دو هتل فوق العاده بپردازیم.
 
 
هتل پانوراما کیش یا هتل میراژ ؟ کدام یک برای اقامت مناسب‌تر است؟
 

معرفی هتل پانوراما و میراژ کیش
 
قبل از این که به بررسی جزئیات و تفاوت‌های این دو هتل بپردازیم، بهتر است با یک دید کلی این دو را بررسی کنیم:

هتل پانوراما

هتل پانوراما کیش یک هتل 5 ستاره می‌باشد که دارای 15 طبقه و 267 اتاق است. این هتل در سال 1398 به بهره برداری رسید و اکنون یک هتل نوساز محسوب می‌شود. هتل پانوراما با وجود این که مدت زیادی نیست که تاسیس شده است، اما بین گردشگران از محبوبیت و شهرت خوبی برخوردار است.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ نیز یک هتل 5 ستاره می‌باشد که دارای 8 طبقه و 178 اتاق است. این هتل در سال 1397 به بهره برداری رسید و مانند هتل پانوراما یک هتل تازه تاسیس و نوساز محسوب می‌شود که توانسته است در همین چند سال حجم زیادی از رضایت مهمانان را به خود جلب کند.

مقایسه موقعیت مکانی هتل پانوراما و میراژ

داشتن لوکیشن مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که یک هتل را برای اقامت مناسب می‌کند. این که لوکیشن یک هتل برای شما مناسب باشد یا نه، بستگی به هدف شما از سفر دارد؛ به عنوان مثال اگر هدف شما از سفر خرید کردن باشد، باید هتلی را انتخاب کنید که به مراکز تجاری نزدیک‌تر می‌باشد. اگر برای تفریح سفر کرده‌اید، بهتر است نزدیک به اسکله و سایر تفریحات جزیره کیش اقدام به رزرو هتل کنید و اگر به قصد کار سفر کرده‌اید، بهتر است که هتلی را رزرو کنید که به محل کار شما نزدیک‌تر باشد. اکنون برای این که انتخاب بهتری داشته باشید هتل پانوراما و میراژ را از جهت لوکیشن و دسترسی آسان به مراکز مهم جزیره بررسی می‌کنیم.

موقعیت مکانی هتل پانوراما

این هتل در شرق جزیره مرجانی کیش قرار دارد و تا دریا فاصله کمی دارد. برای درک و تصمیم گیری بهتر، لازم است فاصله این هتل تا تعدادی از مراکز مهم کیش را بررسی کنیم.

فاصله تا اسکله تفریحی : حدود 1900 متر
فاصله تا پلاژ بانوان : حدود 3 و نیم کیلومتر
فاصله تا پلاژ آقایان : حدود 2 کیلومتر
فاصله تا کارتینگ : حدود 1300 متر
فاصله تا پارک دلفین‌ها : حدود 6 کیلومتر
فاصله تا بولینگ مریم : حدود 1 و نیم کیلومتر
فاصله تا کیبل اسکی : حدود 2 کیلومتر
فاصله تا توتی فروتی : حدود 2 کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس 1 : حدود 1 کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس 2 : حدود 1700 متر
فاصله تا بازار پانیذ : حدود 1700 متر
فاصله تا بازار مروارید : 1300 متر
فاصله تا بازار زیتون : حدود 1100 متر
فاصله تا فرودگاه : حدود 6200 متر

موقعیت مکانی هتل میراژ 

فاصله هتل میراژ کیش تا بعضی از مراکز مهم جزیره به شرح زیر می‌باشد :

فاصله تا اسکله تفریحی : حدود 1700 متر
فاصله تا پلاژ بانوان : 3600 متر
فاصله تا پلاژ آقایان : حدود 2700 متر
فاصله تا کارتینگ : حدود 1 و نیم کیلومتر
فاصله تا بولینگ مریم : حدود 1 و نیم کیلومتر
فاصله تا کیبل اسکی : 2 و نیم کیلومتر
فاصله تا توتی فروتی : حدود 1700 متر
فاصله تا بازار پردیس 1 : حدود 2 و نیم کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس 2 : حدود 4 کیلومتر
فاصله تا بازار مروارید : حدود 1300 متر
فاصله تا فرودگاه : حدود 6 کیلومتر

با توجه به بررسی فاصله این دو هتل از مراکز مهم جزیره، اگر به قصد خرید به کیش سفر کرده‌اید، رزرو هتل پانوراما برای اقامت شما گزینه مناسب‌تری است؛ اما اگر به قصد تفریح به کیش می‌روید، هر دو هتل برای شما مناسب می‌باشند زیرا هر دو از نظر فاصله تا مراکز تفریحی تقریبا مشابه هستند.

مقایسه امکانات هتل پانوراما و میراژ

این دو هتل از نظر امکانات تقریبا در یک سطح قرار دارند و هر دو هتل امکانات رفاهی کاملی را ارائه می‌دهند.

امکانات هتل پانوراما 

هتل پانوراما امکاناتی همچون پارکینگ روباز با ظرفیت 60 خودرو، استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات نگهداری کودک، اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ویژه برای معلولین، رستوران و ... را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.
 
 
هتل پانوراما کیش یا هتل میراژ ؟ کدام یک برای اقامت مناسب‌تر است؟
 

امکانات هتل میراژ

هتل میراژ نیز دارای امکاناتی مانند استخر مجهز، سونا و جکوزی، لاندری، سالن بیلیارد، کرایه اتومبیل، شبکه پخش فیلم، آتلیه، رستوران و کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و... می‌باشد.

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل پانوراما و میراژ

نما، دکور و تنوع اتاق‌ها یکی از مهم‌ترین عواملی است که برای انتخاب و رزرو هتل باید به آن توجه داشته باشید.

تنوع اتاق‌ها در هتل پانوراما 

خوشبختانه هتل پانوراما از نظر تنوع در واحدهای اقامتی بسیار عالی عمل کرده است و با ایجاد تنوع بالا در طراحی واحدهای اقامتی، توانسته است نظر مثبت طیف وسیعی از مسافران را به خود جلب کند. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق دو تخته دبل ( با ظرفیت 2 نفر )، اتاق دو تخته توئین ( با ظرفیت 2 نفر )، دو تخته دبل لوکس پانوراما ( با ظرفیت دو نفر )، اتاق سه تخته رو به دریا ( با ظرفیت 3 نفر )، سه تخته لوکس پانوراما ( با ظرفیت 3 نفر )، اتاق کانکت 4 نفره و کانکت 4 نفره لوکس اشاره کرد. اتاق دو تخته دبل لوکس پانوراما برای زوج‌های جوان بسیار مناسب می‌باشد، اما اگر قصد دارید با خانواده یا دوستان به مسافرت بروید، اتاق کانکت 4 نفره لوکس را پیشنهاد می‌کنیم.
 
 
هتل پانوراما کیش یا هتل میراژ ؟ کدام یک برای اقامت مناسب‌تر است؟
 

تنوع اتاق‌ها در هتل میراژ 

اتاق‌های هتل میراژ کیش نیز مانند هتل پانوراما از تنوع خوبی برخوردار هستند و تقریبا می‌توانند هر سلیقه‌ای را پوشش دهند. از اتاق‌های هتل میراژ می‌توان به اتاق‌هایی با ظرفیت دو نفر، مانند کابانا استاندارد، دو تخته استاندارد دبل رو به جزیره، دو تخته استاندارد توئین رو به جزیره و رو به دریا، سوئیت دو نفره لوکس، دو خوابه پرزیدنتال و سوئیت دو خوابه تراس دار رو به دریا اشاره کرد. همچنین از اتاق‌های ظرفیت بالاتر آن می‌توان به سوییت کابانای سه نفره، اتاق سه تخته استاندارد رو به جزیره یا دریا، سوئیت جونیور سه نفره، جونیور چهار نفره رو به جزیره و سوئیت دو خوابه چهار نفره رویال اشاره کرد.

مقایسه و بررسی قیمت رزرو هتل پانوراما و میراژ

هر دو هتل پانوراما و میراژ از نظر هزینه تقریبا در یک رده قرار دارند و با توجه به کیفیت خدمات و امکانات، در مقایسه با بعضی از هتل‌های کیش دارای رنج قیمت نسبتا بالاتری می‌باشند. با توجه به اطلاعاتی که درباره این دو هتل و مقایسه آنها ارائه شد، اگر تمایل دارید که هتل میراژ یا هتل پانوراما را رزرو کنید، می‌توانید در وب سایت اقامت 24 اطلاعات بیش‌تری درباره آن‌ها کسب کنید و هتل مدنظر خود را با تخفیف فوق العاده‌ای رزرو کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها