مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به حمایت از کتابخانه‌های عمومی دارد

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به حمایت از این نهاد فرهنگی دارد.
کد خبر: ۱۳۲۶۹۳۰
به گزارش  جام جم آنلاین کردستان، محسن فتحی صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: حمایت از این نهاد در نهایت به نفع جامعه است و توسعه فرهنگی را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تاکنون در چند نوبت موضوع حمایت از کتابخانه‌های عمومی و شاغلان در این حوزه مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به این مقوله مهم فرهنگی بسیار مثبت است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی‌های اصولی در دولت جدید، مشکلات و دغدغه‌های مردم به ویژه در بخش اقتصادی کاش یابد.
وی با بیان اینکه هماهنگی و ارتباط موثر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه در حل مشکلات مردم ضروری است، ادامه داد: بدون تردید کاهش مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم سبب توجه بیش از پیش آن‌ها به حوزه فرهنگی و به ویژه مقوله کتابخوانی می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها