پس از قطع درخت کهنسال در دلفارد-جیرفت:

مسئولین محلی ساردوئیه به دستگاه قضایی احضار شدند 

دادستان جیرفت خبر داد:

دستگیری قاتل دختر بچه جیرفتی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل دختربچه 13 ساله ای به نام مبینا در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه روز 28 فروردین ماه سال جاری در روستای سعید آباد ایلخانی جیرفت رخ داده است.
کد خبر: ۱۳۱۱۳۸۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حسین سلامی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه قتل این دختربچه 13 ساله در منزل شخصی آنها و در غیاب والدین وی رخ داده است، افزود: بنا به گفته شاهدان محلی پدر مقتول در محل کار و مادر وی نیز برای انجام امور ثبت نام این دانش آموز در مدرسه تیزهوش در بیرون از خانه بوده اند.

وی اظهارداشت: مادر این دختر بچه پس از بازگشت به منزل با جسد بی جان فرزند خود روبرو شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: پس از حضور اورژانس و به دلیل مشکوک بودن این قتل، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رومرز و پلیس آگاهی نیز با حضور در محل و بررسی شواهد موجود، شناسایی عامل این قتل را در دستور کار قرار دادند و  در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

سلامی، با اشاره به این مطلب که قاتل در مراجع قضایی به قتل این دختربچه اعتراف کرده است، تصریح کرد: قاتل 31 ساله این جنایت، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است.

وی یادآور شد: جسد این دختربچه نیز جهت مشخص شدن علت قتل و انجام بررسی های تخصصی مورد نیاز به پزشکی قانونی منتقل شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها