استاندار قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت روزهای بلند آفتابی در قم در زمینه تولید انرژی و پشتیبانی از سرمایه گذاران و کارآفرینان این عرصه تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۲۶۵۸۷

به گزارش جام جم آنلاین از قم، بهرام سرمست که در حاشیه برنامه بازدید اقتصادی از شهرک صنعتی محمودآباد در گفت و گو با خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به برگزاری میدانی پانزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های همیشگی در استان و کشور است.

وی همچنین به کلنگ زنی امروز شهرک خصوصی صنعتی آینده سازان سیاره سبز توجه داد و با اشاره به ضرورت بسیج همه عوامل و دست اندرکاران برای افتتاح و بهره برداری سریع تر از پروژه های تولیدی و اقتصادی گفت: راه اندازی این پروژه ها، یکی از سیاست های راهبردی در استان و کشور و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

استاندار قم خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که استان قم دارای بیش از ده ماه روزهای آفتابی و همچنین بیش از هفت ماه روزهای بلند آفتابی است که می توان از این ظرفیت بویژه در شرایط کم آبی و برای جبران انرژی استفاده کرد.

وی توجه به اینگونه پروژه ها را پشتیبان همه صنایع استان دانست و اذعان کرد: قطعا استفاده از ظرفیت های موجود برای تولید بهینه انرژی متناسب با نیازهای آینده کشور و نسل جدید یک ضرورت است و باید پیگیری شود.

استاندار قم در عین حال از همه دست اندرکاران اجرایی کشور بویژه وزارت نیرو خواست باعنایت ویژه به این پروژه ها، پشتیبان تولیدکنندگان و سرمایه گذاران باشند.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که حمایت از اینگونه پروژه ها یعنی پروژه های متناسب با نیازهای بشری، یک اولویت ویژه است که باید پیگیری و دنبال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها