وزیر خزانه داری استرالیا نیز از ارائه بسته کمک مالی ۵ میلیارد دلاری به افراد و صاحبان کسب و کار‌های کوچک جهت حمایت از آنها در دوران قرنطینه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۴۷۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ قرنطینه سیدنی بزرگترین کلانشهر استرالیا و مناطق اطراف آن تا دو هفته دیگر تمدید شد.

گلادیس برجیکلیان، در نشست خبری روزانه خود که هر روز راس ساعت ۱۱ پیش از ظهر به وقت سیدنی برگزار می‌شود، ضمن ارائه آمار آخرین موارد ابتلاء به کرونا از ادامه قرنطینه در سیدنی و تمامی نواحی اطراف خبر داد.

نخست وزیر ایالت نیو سات ولز، با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۹۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده اظهار داشت که تعداد ۲۰ تن از آن‌ها در این مدت در امکان عمومی و خارح از خانه خود حضور داشته اند.

خانم برجکلیان همچنین روند کنترل شیوع این ویروس را تا حدودی موفق دانست، ولی اظهار داشت که مقررات سختگیرانه کنونی همچنان تا رسیدن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت. این در حالی است که دیروز دومین مورد از فوت به دلیل ابتلاء به سویه کرونای هندی در سیدنی ثبت شد.

وزیر خزانه داری ایالتی نیز در نشست امروز از ارائه بسته کمک مالی ۵ میلیارد دلاری به افراد و صاحبان کسب و کار‌های کوچک جهت حمایت از آن‌ها خبر داد.

به گفته وی افرادی که به دلیل شرایط قرنطینه متضرر شده اند، ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار به صورت هفتگی و تا زمان رفع قرنطینه دریافت خواهند کرد. همچنین به صاحبان مشاغل کوچک نیز بر اساس میزان زیانشان بین ۵ تا ۱۰ هزار دلار کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها