به همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مدیران فرهنگی و رسانه ای استان

اولین مرحله واکسیناسیون خبرنگاران در شهرکرد انجام شد

مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفتگو با جام جم

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرکرد سفر کرد

مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سفر دکتر سعید نمکی در روزهای آینده به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری اطلاع داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۹۵۶

به گزارش جام جم آنلاین - چهار محال و بختیاری، سید علی درخشان مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ظهر امروز یکشنبه 20 تیر از سفر قریب الوقوع وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در روزهای آتی به شهرکرد خبر داد.

درخشان افزود: دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بمنظور بررسی مسائل بهداشتی و بازدید از مناطق عشایری استان چهار محال و بختیاری با حضور در شهر چلگرد شهرستان کوهرنگ ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان استانی و محلی در جریان روند مسائل بهداشتی و واکسیناسیون عشایر و مردم روستائی کوهرنگ قرار خواهد گرفت.

مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی در خاتمه از تمامی اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی خواست  ضمن همراهی با مسئولان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اقدامات موثر در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برای ریشه کن نمودن ویروس کرونا فعالیت و اقدامات سازنده در ایامی که وزارت بهداشت و کادر پزشکی در اوج مظلومیت ایفاء وظیفه نموده داشته باشند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها