آسیب‌شناسی عقب ماندن فوتبال ایران در رقابت با کشورهای آسیایی

فوتبال در آفساید بی‌تدبیری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که به شهرکرد سفر کرده است در جمع خبرنگاران از عقب ماندگی استان چهار محال و بختیاری در حوزه اقتصاد و دانش بنیان ابراز تاسف نمود .
کد خبر: ۱۳۲۸۷۲۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که صبح امروز سه شنبه 5 مرداد به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری سفرکرده است در بدو ورود مورد استقبال استاندار و مقامات ارشد دولتی استان قرار گرفت و با حضور در جمع خبرنگاران از عقب ماندگی استان چهار محال در حوزه اقتصاد ودانش بنیان ابراز تاسف نموده و خاطر نشان ساخت انشاء الله بتوان به لطف خدا و با همت مردم و تلاش مسئولان این عقب ماندگی جبران شود.

سورنا ستاری افزود: چهارمحال و بختیاری جزو  استان‌هایی است که در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان عقب مانده است، اما خوشبختانه در حال حاضر این مسئله جهت‌گیری مناسبی پیدا کرده و اتفاقات خوبی در توسعه زیرساخت‌های این استان در حال رخ دادن است.

 

ستاری با اشاره به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، خاطرنشان کرد: مجموعه بانک‌ها همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات دارند و سال گذشته بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به این شرکت‌ها پرداخت شده است، همچنین از محل صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق دانش و فناوری استانی به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌شود و محدودیتی برای اختصاص تسهیلات وجود ندارد.

ستاری در سفر خود ضمن بازدید از مراکز علمی پژوهشی با حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، علمای استان و روسای دانشگاهی شهرکرد بازدید خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها