به همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مدیران فرهنگی و رسانه ای استان

اولین مرحله واکسیناسیون خبرنگاران در شهرکرد انجام شد

با همت مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مدیران رسانه ای و فرهنگی استان اولین مرحله واکسیناسیون خبرنگاران در سالن 9 دی آغاز و به مرحله اجراء در آمد.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۰۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری ، اولین مرحله واکسیناسیون خبرنگاران استان با حضور مجید شیرانی فرادنبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،ابراهیم شریفی ریگی مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، سید راشد جزایری پردنجانی رئیس مرکز بهداشت استان و جمع کثیری از خبرنگاران مطبوعات محلی، کثیر الانتشار و خبرگزاری های مختلف استانی ظهر امروز یکشنبه 10 مرداد در سالن 9 دی سپاه قمر بنی هاشم استان آغاز شد.  

در این مراسم با قدردانی از تلاش کادر پزشکی و مدافعان سلامت واکسیناسیون خبرنگاران با رعایت موازین بهداشتی و شرعی در محیطی آرام و شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفت.

خبرنگاران در خط مقدم کار جهادی و رسانه ای هستند

در ابتداء این مراسم مجید شیرانی فرادنبه با تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات  بر اولویت شمردن کار رسانه تاکید کرد: خبرنگاران در خط مقدم کار جهادی و رسانه ای بوده و این اولویت واکسیناسیون خبرنگاران الحق و الانصاف کاری درست و پسندیده است

 

وی در ادامه به ارزیابی عملکرد کشور و استان در خصوص مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این رابطه موفقیت‌ها و ناکامی‌هایی داشتیم که می‌طلبد در این خصوص بیش از پیش ریشه‌یابی کرد تا در ادامه راه بتوان در مقابله با کرونا به کامیابی‌های بیشتری دست یابیم.

وزارت بهداشت در حد توان به وظایف خود عمل کرد

شیرانی فرادنبه افزود: وزارت بهداشت باید به حد توان خود مسئولیت می‌پذیرفت و همه ارگان‌ها و نهادهای جامعه باید پا به پای وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا اقدام می کردند.

دورهمی‌های فامیلی  مهمترین ضعف اجتماعی در خصوص مقابله با کرونا می باشد

وی، برگزاری دورهمی‌های فامیلی را مهمترین ضعف اجتماعی در خصوص مقابله با کرونا دانست و گفت: دستگاه‌های مرتبط باید تدبیری در این خصوص به کار می‌گرفتند اما در عمل با وجود همه توصیه‌ها این مراسم‌ها حتی در اوج شیوع کرونا برگزار شد و اقدامی در خصوص مقابله با آن انجام نشد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری وضعیت استان در موج پنجم کرونا را خطرناک اعلام کرد و افزود: ظرفیت بیمارستان‌های شهرکرد و بروجن تکمیل شده است و مجبور به برپایی بیمارستان صحرایی شده‌ایم.

اصحاب رسانه و مطبوعات قدر شناس کادر درمان و مدافعان سلامت می باشند

در ادامه ابراهیم شریفی ریگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در آیین گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات با تمام توان و ظرفیت در خدمت کادر درمان و قدر دان پرسنل خوب و زحمتکش پزشکان و پرستاران کشور و به ویژه استان بوده و در حمایت از این قشر فعال و زحمتکش از هیچ کوششی دریغ نخواهند نمود

رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا خدمات و تلاش‌های مدافعان سلامت را به بهترین نحو منعکس کنند

شریفی ریگی افزود: آنچه امروز در این شرایط اهمیت دارد داشتن فرهنگ قدردانی است و رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا خدمات و تلاش‌های مدافعان سلامت را به بهترین نحو منعکس کنند.

 

شایان ذکر است، واکسیناسیون خبرنگاران علیه ویروس کرونا ازامروز به مدت هفت روز ادامه خواهد داست  و خبرنگاران استان می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از خانه مطبوعات به مرکز تجمیعی واکسیناسیون ۹ دی مراجعه و واکسن خود را تزریق نموده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها