استاندار کرمان از سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی سه شرکت بزرگ معدنی و صنعتی در راستای توازن توسعه در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۲۷۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی زینی‌وند، صبح امروز در دیدار وزیر صمت با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به ابتکارات وزیر صمت  در فعالیت معین‌های اقتصادی گفت :علاوه بر اقدامات و کارهای صورت گرفته، با تکلیف به شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی به زودی شاهد سرمایه‌گذاری۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در استان کرمان خواهیم بود که توزیع عادلانه و لحاظ توازن توسعه از ویژگی‌های این سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به فضای آرام و هماهنگ استان کرمان با هدایتگری و راهنمایی‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف استان تصریح کرد: ما توازن توسعه را در استان تثبیت کرده ایم، شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی استان در حوزه زیرساخت‌ها و مناطق محروم اقداماتی  را دارند و همچنین هزار مگاوات تولید برق توسط گل گهر به زودی انجام می گیرد‌.

زینی‌وند، همچنین از تامین منابع مالی  بخش‌های مختلف به منظور اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به کرمان جهت کنترل تنش آبی شهر کرمان خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها