کرمان از استان های پیشقدم در برگزاری رویداد استان آپ است
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور:

کرمان از استان های پیشقدم در برگزاری رویداد استان آپ است

با هدف کمک به شرکت‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان؛

رویداد استان‌آپ کرمان برگزار خواهد شد

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت :شرکت‌های دانش‌بنیان، ایده‌پردازان استارتاپی و صنایع بزرگ برای حضور در نخستین رویداد استان‌آپ کرمان تا ۱۵ تیر ماه فرصت دارند تا در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۳۲۴۴۶۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مصطفی بغدادی،افزود:صندوق نوآوری وشکوفایی درراستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مصوبه سال 1389 از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و وظیفه اصلی آن تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان است.

وی از همراهی پارک‌های علم و فناوری، صندوق‌های پژوهش و فناوری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها نام برد و افزود:اولین رویداد استان آپ در استان کرمان و 23 تیر ماه برگزار خواهد شد.

بغدادی ابراز داشت:در راستای حمایت از تجاری‌سازی اختراعات و ایده‌ها، وظیفه اصلی ما تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان یا اکوسیستم نوآوری کشور بوده و در حال حاضر بخش بزرگی از این اکوسیستم، مجموعه‌های صاحب نوآوری هستند و تلاش می‌کنیم خدمات صندوق را به مجموعه‌های دیگر برسانیم.

وی گفت: در راستای بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذاران یکی از بسترهای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان، برگزاری دوشنبه‌های استارتاپی از سال گذشته در کشور است و تاکنون ۲۶ رویداد را برگزار کردیم و میزبان بیش از ۲۰۰ تیم بودیم. 

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: این جلسات صرفا رویداد یک روزه نیستند، بلکه به قصد جذب سرمایه بوده و تا امروز نزدیک به 50 میلیاد تومان جذب سرمایه برای 26 رویداد داشتیم و 30 میلیارد تومان هم در حال مذاکره برای جذب سرمایه داریم.

بغدادی ابراز داشت: رویدادهای ما یک فرآیند از فراخوان تا آموزش و سرمایه‌گذاری هستند.

وی گفت: رویداد دیگری را نیز به عنوان  پیوندطراحی کردیم تا زمینه به همرسانی ایده‌ها را برای رساندن محصول به تولید داشته باشند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در استان‌آپ هر دو رویداد دوشنبه‌های استارتاپی و پیوند در کنار هم قرار می‌گیرند و ایده‌پردازان، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در آن شرکت کنند.

بغدادی اظهار داشت: رویداد استان‌ها قرار است هم به ایجاد جریان سرمایه در استان کمک کند و هم تیم‌هایی که خدمات شتاب‌دهی نیاز دارند و ایده‌هایی که خروجی کار دانشجویی است به شتاب دهنده‌ها متصل کنند.

وی ادامه داد: اهمیت بیشتری در رویدادهای استان‌ها داریم که مسئله توانمندسازی است و کمک به توانمندسازی در استان‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد و امیدواریم جذب سرمایه خوبی هم اتفاق بیفتد و یا حداقل بگوییم برای تیم‌های خوبی توانستیم توانمندی ایجاد کنیم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها