اکتشاف پیشران توسعه معدن و صنعت
کد خبر: ۱۳۲۳۹۸۰
روز صنعت و معدن گرامی باد.
 
ذخایر معدنی ایران و منابع سرشار آن، ظرفيت بالایی برای توسعه اقتصادی و قرار گرفتن در ردیف کشورهای صنعتی جهان را برای ما فراهم کرده است که می توان با مدیریت منسجم و کار آمد، بکارگیری نیروهای متخصص، استفاده از فناوری های نوین، ارتباط مستمر با مراکز علمی و دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان ، شرکت های صنعتی نو آور، به رشد و توسعه این بخش از اقتصاد کشور بیاندیشم .

وجود بسیاری از معادن در نقاط کم برخوردار کشور قابلیت انکار ناپذیری برای توسعه همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و انسانی اینگونه مناطق فراهم نموده است که می توان با برنامه ریزی منسجم و اصولی و برداشتن موانع و بروکراسی اداری از این ظرفیت بالقوه به نحو احسن بهره برداری کرد و رونق کسب و کار را در میهن اسلامی به ارمغان آورد.

از سوی دیگر با تأسی به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اتکاء به تولید داخلی، بهره برداری از معادن مزایایی مانند ایجاد اشتغال در مناطق محروم ، احداث تاسیسات زیر بنایی از قبیل جاده ، خطوط راه آهن ، برقرسانی، آبرسانی، امور بهداشتی و آموزشی و ... دارد که کل جامعه از آن بهره مند می شوند.

ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان بخش معدن و صنایع معدنی، آرزو می نمائیم دست اندرکاران و تصمیم گیرندگان امور اقتصاد و توسعه کشور با نگاهی عمیقتر به جایگاه معادن و صنایع معدنی آینده ای روشن و امید آفرین را برای این بخش از اقتصاد کشور رقم زنند .

ناصر تقی زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره چادرملو

شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (سهامی عام)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها