اتاق اصناف کرمان طی اطلاعیه ای محدودیت های ستاد استانی مقابله با کرونا برای فعالیت واحدهای صنفی مختلف در شهر کرمان را اعلام کرد. 
کد خبر: ۱۳۲۳۹۵۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این اطلاعیه آمده است:با توجه به اینکه شهر کرمان از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در وضعیت قرمز قرار گرفته است و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز، ستاد استانی کرونا مصوب کرد که گروه‌های شغلی یاد شده تا هنگام رفع وضعیت قرمز، تعطیل کنند،اما با توجه به رایزنی‌های اتاق اصناف و مساعدت استاندار محترم و معاونین ایشان در کمیته اقتصادی، از روزچهارشنبه٩ خرداد ماه فقط با فعالیت گروه شغلی ٢ به جز آرایشگران زنانه، پاساژها، بازارها ،مراکزخرید و فروشگاه‌های بزرگ، بازارهای موقت و رسته ظروف کرایه تا ساعت سه بعد از ظهر، موافقت شده است.

بر این اساس،علاوه بر فعالیت صنوف گروه‌ شغلی۱ که محدودیت فعالیت ندارند، گروه شغلی ۲ فقط تا ساعت سه عصر اجازه فعالیت دارند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ کلا باید تعطیل باشند.

لذا از تمامی اصناف گروه شغلی ۲ درخواست داریم از چهارشنبه ۹ تیر ماه، تا اطلاع بعدی، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود بعد از ساعت سه عصر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است،بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات، مرکز بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی،بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، واحدهای صنفی متخلف، جریمه و پلمب خواهند شد.

شایسته است رؤسای محترم اتحادیه‌های صنفی مرتبط با گروه‌های شغلی یاد شده، مراتب فوق را به اعضای تحت پوشش خود، اطلاع داده و بر اجرای دقیق این مصوبات، نظارت نمایند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها