گوگل قابلیت جدیدی را در سرچ و یا همان جستجو کردن خود به وجود آورده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۲۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، گوگل سرانجام اعتراف می کند که قرار نیست در رابطه با جستجو کردن در گوگل همه چیز درست باشد. به همین دلیل غول موتور جستجوگر در جهان در حال آزمایش یک ویژگی است که در صورت غیر قابل اعتماد بودن نتایج سرچ و یا جستجو این موضوع به سرعت به اطلاع کاربر می رسد.   این بخشی از تلاشهای مداوم گوگل برای نبرد با اطلاعات نادرست و تئوری های توطئه است ، به ویژه در رابطه با بیماری همه گیر کووید.

این شرکت برای تقویت رسانه های قابل اعتماد و همکاری با روزنامه نگاران و کارآفرینان برای کمک به آینده سازی رسانه ها از طرح اخبار گوگل استفاده کرده است.

اکنون در تلاش است تا زمینه های بیشتری در مورد مباحث مربوط به کاربران در اختیار کاربران قرار دهد  اگرچه طبق گفته «اینگجت» این اعلان فقط در درصد کمی از جستجو را نشان می دهد.

گوگل سعی می کند تا مرتبط ترین و قابل اطمینان ترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار بدهد و به همین دلیل اگر شما موضوع یا کلمه ای را در این موتور جستجو سرچ کردید در صورتی که پاسخ های نشان داده شده معتمد و قابل اطمینان نباشد گوگل به سرعت یک پیام می دهد و شما را آگاه می کند. گاهی اوقات ممکن است زمان لازم باشد تا نتایج توسط منابع معتبر اضافه شوند.

در آوریل سال 2020 ، گوگل تلاش برای بهبود اعتبار نتایج جستجو را آغاز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها