رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان سمنان اعلام کرد:

آغاز فراخوان ششمین فرآیند ارزیابی و انتخاب بنگاههای اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان؛

تشکیل بیش از یکهزار و 700 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای امسال افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام و یک‌هزار و ۷۱۸ مورد تخلف کشف شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۳۲

به گزارش جام آنلاین از سمنان، علی تشنه‌دل اظهار کرد: حدود هشت هزار تن کالای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز منجمد، شکر و قند در سال جاری به استان اختصاص داده شده و بیش از سه هزار تن کالا در حال توزیع است.

وی افزود: به‌منظور رصد و پایش کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح‌های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم یدکی و میوه و تره‌بار با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های زیربط در استان اجرا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از ابتدای امسال افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده و یک‌هزار و ۷۱۸ مورد تخلف به ارزش ریالی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال کشف و تشکیل پرونده شده است.

تشنه‌دل اضافه کرد: به جهت هماهنگی‌ها و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بازار کالاهای اساسی به‌خصوص مرغ و تخم مرغ و روغن در استان رضایت‌بخش بوده و کالاهای اساسی روزانه در سطح عرضه در حال توزیع است.

در این نشست گزارشی از وضع بازار، وضع جوجه‌ریزی و عرضه گوشت مرغ، وضع لوازم یدکی مصرفی خودرو ارائه و موضوع افزایش بهای نرخ خدمات اماکن ورزشی بررسی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها