رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان سمنان اعلام کرد:

آغاز فراخوان ششمین فرآیند ارزیابی و انتخاب بنگاههای اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان؛

اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در سمنان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد خبر داد و گفت: سه پرونده گران‌فروشی مرغ زنده در این استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۸۰

به گزارش جام آنلاین از سمنان، مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ساماندهی موضوعات مرتبط با گوشت مرغ در بازار و به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و کاهش التهاب بازار، بازرسی از مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های طیور به‌صورت روزانه انجام می‌شود که سه مورد پرونده گران‌فروشی مرغ زنده تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را بیش از دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده‌های متخلفان برای بررسی و صدور رأی به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها که در قالب طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد و با حضور بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌گیرد، روزانه وضع کشتار مرغ در کشتارگاه‌ها و همچنین توزیع گوشت مرغ رصد و پایش می‌شود.

یحیایی افزود: در این طرح و با حضور بازرسان سازمان صمت استان سمنان و نمایندگان اداره پست، کل میزان مرغ کشتارشده در هر کشتارگاه به‌عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکدگذاری می‌شود و در صورت عدم ثبت در این سامانه به‌عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی و یا عدم عرضه، احتکار و حمل غیرقانونی گوشت مرغ، مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در میان بگذارند.

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها