با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

آزادسازی 308 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت امام رئوف

همزمان با سالروز میلاد امام‌رضا(ع)، آئین آزادسازی 308 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۲۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، این مراسم معنوی یکم تیرماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) به همت اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی و با همکاری آستان قدس رضوی، مرکز امور مساجد استان و با حضور مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، سعید سرباز جانفدا، مدیرکل اداره زندان های استان، غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان و خادمان حضرت امام رضا(ع) در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
جانفدا در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع) به نحوه‌ی اجرای طرح "نذر هشتم" اشاره و اظهار کرد: در روز هشتم هر ماه به نیت امام رضا(ع) با کمک خيران و نیکوکاران هشت زندانی جرائم غیر عمده از زندان رهایی پیدا می‌کنند و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

وی با اشاره به اینکه این طرح حمایتی به همت اداره کل زندان های استان خراسان رضوی و با مشارکت آستان قدس رضوی، مرکز امور مساجد استان و اداره کل دادگستری استان به مدت هشت ماه است که آغاز به کار کرده، گفت: همزمان با سالروز میلاد امام رئوف(ع) و با عنایت این امام همام مرحله هشتم این طرح در حرم مطهر رضوی با آزادی سازی 308 نفر زندانی جرائم غیر عمد اجرا شد.

مدیرکل اداره‌ زندان‌های استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در مرحله هشتم قرار بر آزادی 104 زندانی از 13 شهرستان در استان خراسان رضوی بود، ادامه داد: خوشبختانه با ورود رئیس کل دادگستری استان و همراهی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) میزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزایش یافت و به 308 نفر رسید.

 جانفدا با تاکید بر اینکه در قالب این طرح حمایتی پس از آزادسازی مددجویان، از آن‌ها در امور معیشتی حمایت صورت می‌گیرد تا انشاءالله زندگی‌شان در حوزه معیشتی به ثبات برسد، خطاب به مددجویان حاضر گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با توکل به خداوند متعال و عنایت امام‌رضا(ع) به درجه‌ای برسید که به عنوان شخص خیّر و نیکوکار شرایط آزادسازی سایر زندانیان را فراهم کنید.

اجرای گروه سرود«گلدسته‌های حرم»، مدیحه سرایی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و اهداء هدایای متبرک همچون یک جلد کلام الله مجید همراه شاخه گل به مددجویان، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها