۵۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان رضوی چشم‌انتظار نیکوکاران

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی با اشاره به ۵۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در این استان گفت: این شهروندان گرفتار، چشم‌انتظار اقدام نوعدوستانه افراد نیکوکار هستند تا با جبران ناتوانی آنها در پرداخت بدهی مالی، از بند رهایشان کرده و به آغوش خانواده بازگردانند.
کد خبر: ۱۳۲۸۳۲۸

جواد غفاریان طوسی به فرارسیدن دهه مبارک امامت و ولایت اشاره و بیان کرد: برنامه‌ای نیکوکارانه برای کمک به ادای دین و آزادی ۱۱۰ محکوم جرائم غیرعمد از زندان در آستانه عید سعید غدیر خم به همین مناسبت فرخنده در خراسان رضوی هدفگذاری شده است.

وی افزود: یک پزشک مسلمان هندی مشروط به محفوظ ماندن نامش در همین چارچوب پرداخت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از بدهی مالی محکومان جرائم غیرعمد را تقبل کرده تا با این اقدام نیک، شش فرد بدهکار در خراسان رضوی از زندان آزاد شوند.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بخاطر محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا و عمل به پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه، امکاناتی برای جلب کمکهای شهروندان نیکوکار بدون نیاز به حضور فیزیکی این عزیزان فراهم شده است.

وی گفت: بر این اساس امکان ارائه برخط (آنلاین) کمکهای نیکوکارانه بدون نیاز به مراجعه حضوری خیران به ستاد دیه خراسان رضوی مهیا شده تا آنها از طریق درگاه اینترنتی این ستاد به نشانی www.khorasanipro.ir پرداخت خود را برای آزادی زندانیان بدهکار انجام دهند. 
غفاریان طوسی "حساب سیبا به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ نزد بانک ملی، کارت بانکی شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی، کارت بانکی شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ بانک صادرات و  همچنین حساب سپهر شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ نزد بانک صادرات" را آماده دریافت کمکهای شهروندان نیکوکار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد معرفی کرد. 

 پارسال خیران این استان ۱۵ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند که در مقایسه با سال ۹۸ بیش از ۲ برابر شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها