امام جمعه بوشهر در نشست با جمعی از هنرمندان انقلابی و مسئولین فرهنگی گفت؛

ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان

سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر؛

تجلیل از 95 فعال قرآنی - تبلیغی

همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، در آیینی از فعالان قرآنی و تبلیغی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد...
کد خبر: ۱۳۲۲۶۶۴

همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، در آیینی از فعالان قرآنی و تبلیغی استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، آیین گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی 1 تیر 1400 با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، امید پارسایی‌فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر، جمعی از فعالان فرهنگی – تبلیغی و کارکنان مجموعه تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد و در آن از فعالان فرهنگی – قرآنی، مبلغین موفق و همچنین کارکنان برتر مجموعه اداره کل تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت امام رضا علیه السلام تقارن این مناسبت مبارک با سالروز تأسیس سازمان را بیانگر بار سنگینی دانست که بر عهده مبلغان حوزه دین و تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در این انتخابات را نتیجه به میدان آمدن تمام ظرفیت های انقلاب اسلامی در ایجاد بصیرت در بین مردم عنوان کرد.
وی گفت: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد تحریم انتخابات و تشویق و تحریک مردم برای عدم شرکت انتخابات و رأی ندادن، بودند که با بصیرت مردم مثل گذشته شکست خوردند.
در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود منهاج به مناسبت میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به اجرای برنامه پرداختند و سیدحسن هاشمی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برنامه مولودی‌خوانی اجرا کرد.
پارسایی‌فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به دوران تحولی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت حجت‌الاسلام قمی این سازمان را در آستانه‌ی تحولی بزرگ عنوان کرد و افزود: همه ما باید خود را به تحولات و تکنولوژی روز مجهز کنیم و با همتی که مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند در اجرای وظایف خود تلاش کنیم.
گفتنی است، در خاتمه این مراسم از 16 طلبه‌ی فعال، 49 برگزیده‌ی مسابقات تفسیر قرآن کریم، 3 پژوهشگر عرصه‌ی تربیت کودک و نوجوان، 9 نفر از برگزارکنندگان آزمون حفاظ قرآن کریم، 11 کارمند برگزیده‌ی اداره کل و 7 نفر از فرزندان روزه اولی کارکنان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها