رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش تشریح کرد

آغاز ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان از اول خرداد

سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۲۳ هزار نوآموز ورود به پایه اول ابتدایی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شد.
سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۲۳ هزار نوآموز ورود به پایه اول ابتدایی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۵۷
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم آغاز طرح سنجش نوآموزان در مدرسه نوید اردبیل اظهار کرد: از امروز اول تیرماه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح ۲۳ هزار نفر از دانش‌آموزان ورودی به پایه اول مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند که البته تعدادی از آن‌ها در قالب پیش دبستانی‌ها در سال گذشته مورد سنجش قرار گرفته بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به تدارک ۱۳ پایگاه ثابت و سیار برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: پنج پایگاه ثابت و مابقی پایگاه‌ها به شکل سیار در مناطق مختلف استان فعالیت خواهند کرد تا در طول سه ماه برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه ابتدایی به انجام برسد.

ناصری به شرایط کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: در بدو ورود پایگاه‌ها نوآموزان و اولیای آن‌ها با تب‌سنج و سایر امکانات مورد پایش قرار می‌گیرند تا از لحاظ سلامت و شرایط کرونایی مشکلی نداشته باشند تا با رعایت بهداشت کرونایی مراحل سنجش به انجام برسد.

افزایش پایگاه‌ها و نوبت‌دهی الکترونیکی به نوآموزان

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال سعی شده تا با افزایش پایگاه‌ها و نوبت‌دهی الکترونیکی به نوآموزان در زمان مشخص مراجعه کرده تا در صف و یا شرایط خاص منتظر اجرای این طرح نباشند.

وی اضافه کرد: در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی سعی کردیم تا از تجهیزات و امکانات جدید استفاده کنیم که امیدواریم کار به نحوه مطلوب به پیش برود و نتایج آن مناسب تحصیل دانش‌آموزان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا دانش‌آموزی بدون شرکت در این طرح وارد پایه اول ابتدایی شود و قطعاً همه دانش‌آموزان در قالب این طرح مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها