۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین

۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

شناسایی ۱۰۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان قزوین

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۱۰۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۱۰۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۸۵

به گزارش  جام جم آنلاین قزوین: امیر علی‌پور رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از شناسایی ۱۰۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: طی این مدت همچنین ۱۳۸ مورد اخطار از سوی این اداره کل صادر شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان پیش از انجام هرگونه ساخت و ساز در حاشیه راه‌ها باید برای اخذ مجوز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه کنند، اضافه کرد: این اداره کل براساس قانون از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم قانونی راه‌ها جلوگیری کرده و با متخلفان نیز براساس قانون ایمنی راه‌ها برخورد می‌کند.

علی‌پور خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال همچنین در سطح ۴۳۱ کیلومتر از راه‌های استان قزوین حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی تهیه و بهسازی حفاظ‌های موجود ۳۹ کیلومتر تعمیر و ۱۸ کیلومتر نیز گاردریل دوموج تهیه و نصب شد.

وی، شستشوی ۲۵ هزار و ۳۶۹ عدد تابلو، تعمیر و نگهداری هفت هزار عدد تابلو و احداث یک هزار و ۳۴۳ عدد تابلوی جدید را از دیگر اقدامات انجام شده توسط دفتر ایمنی راه و حریم این اداره کل طی این مدت برشمرد و تصریح کرد: تابلو‌های یاد شده شامل علایم اخطار، انتظامی و مسیرنما بودند.

به گفته وی، ۷۶۵ عدد تابلوی اطلاعاتی راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف، راه‌های گردشگری، نظافت و ۱۵۸ عدد تابلوی جدید نیز طی این مدت در سطح راه‌های استان قزوین نصب شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، اجرای روشنایی نقطه‌ای در چهار تقاطع همسطح، اجرای روشنایی طولی به طول ۲ کیلومتر در نواحی و گردنه‌های مه‌گیر و همچنین ایمن‌سازی شیب شیروانی حاشیه راه‌ها به صورت امانی به طول ۳۸ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل طی سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها