شناسایی ۱۰۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان قزوین
رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

شناسایی ۱۰۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان قزوین

اولین جلسه کمیته علمی پروژه های مطالعاتی سازمان با حضور مهران قربانی مشاور ریاست در امور مطالعات راهبردی و حمزه ذاکری ،مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل و اعضای این کمیته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۵۰

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، دکتر قربانی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل این کمیته تسهیل بررسی پروژه های مطالعاتی و کاربردی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، افزود: با نگاهی راهبردی و توسعه ای از انجام پروژ های مطالعاتی در ستاد و ادارات کل استانی حمایت خواهد شد .

وی افزود :برای این منظورمشکلات موجود از جمله طولانی شدن زمان انعقاد قراردادها با مراکز علمی را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد. هدف ما جذب حداکثری مراکز علمی و ظرفیت سازی بیشتر برای سازمان و استفاده از فرصتهای علمی برون سازمانی است.

وی خاطر نشان کرد: برای توسعه فرهنگ تحقیقات در سازمان شاخصهایی عملکردی برای هر یک از مدیریت ها در سطوح مدیران ستاد سازمان و استانها تعریف می شود که بیانگر عملکرد مدیران در حوزه تحقیقات و فناوری قرار گیرد .

حمزه ذاکری ،مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل نیز در این جلسه در مورد هدف از تشکیل کمیته پروژه های مطالعاتی و پژوهشی سازمان گفت: تدوین فرآیند، تعریف ،تصویب، نظارت و تحویل و مستند سازی انواع پروژه های مطالعاتی سازمان در دستور کار است که با ایجاد سامانه تحقیق و توسعه سازمان و تشکیل پایگاه اطلاعاتی این امر محقق می شود.

وی افزود: با بررسی ضرورت پروژه های مطالعاتی در راستای اهداف استراتژیک سازمان در جلسات این کمیته طبق فرایندهای تعریف شده موضوعات پروژه ها بررسی می شود که منجر به تغییر و بهبود تصمیم گیری و سیاستگذاری خرد و کلان در سازمان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه های مطالعاتی توسعه ای و کاربردی در دو بخش ستادی و استانی به صورت تخصصی تفکیک و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است: در این جلسه هر یک از اعضای کمیته نظر خود را در مورد موارد مطرح شده بیان کردند و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها