آغاز طرح راهداری محوری در ۶ هزار کیلومتر از راه‌های استان قزوین
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

آغاز طرح راهداری محوری در ۶ هزار کیلومتر از راه‌های استان قزوین

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین

۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین گفت:در سه ماهه نخست امسال  ۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در طول راه‌های استحفاظی این شهرستان انجام شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین گفت:در سه ماهه نخست امسال ۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در طول راه‌های استحفاظی این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین قزوین :  مهدی غلامی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین با بیان اینکه:در سه ماهه نخست امسال ۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در ط. ول راه‌های استحفاظی این شهرستان انجام شد، گفت: در این گشت‌ها که توسط کارشناسان این اداره و همکاری پلیس راه انجام می‌شود مواردی، چون بارنامه و صورت وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر در محور‌های شهرستان کنترل می‌شوند.

وی با اشاره به طی مسافت ۶۰ هزار و ۷۹۶ کیلومتر گشت‌های راهداری و ترابری طی این مدت اضافه کرد: امیدواریم با مدیریت هرچه بهتر ناوگان و تلاش همکاران در این حوزه میزان انجام ماموریت و خدمت رسانی به هموطنان با حفظ این روند در طول راه‌های حوزه استحفاظی همچون گذشته افزایش یابد.

غلامی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها و اقدامات شبانه روزی راهداران و سایر عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین مباحث مرتبط با نگه داری، نظارت و سایر الزامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت مستمر انجام شده است.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت‌های اانجام شده در مدت سه ماهه اول سال جاری گفت: در این مدت هفت هزار و ۵۲۰ متر مکعب از راه‌های شریانی این شهرستان با هدف کاهش شدت حوادث رانندگی مورد اصلاح شیب شیروانی قرار گرفتند.

غلامی یادآور شد: همچنین در این مدت ۱۵۷ تن آسفالت گرم جهت لکه گیری راه‌ها و ۱۳ تن آسفالت سرد جهت ترمیم و پر کردن چاله راه‌ها مصرف شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین، انجام تسطیح و رگلاژ شانه راه‌ها به طول یک میلیون و ۶۴ هزار متر مربع، تنقیه و پاکسازی ۸۱ دهنه پل و آبرو و پاک کردن قنو‌ها به طول ۱۶۴ کیلومتر، تهیه و نصب علایم ایمنی راه‌ها به تعداد هزار و ۷۴۵ عدد، جمع آوری ۲۳۹ تابلوی فرسوده و رنگ‌آمیزی نیوجرسی، پایه تابلو و سرعتکاه به طول ۷۴ متر مربع را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت سه ماهه گذشته عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها