رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: اصل برای وزارت کشور این است که روند رای گیری به نحو مناسبی انجام گیرد و در سراسر کشور خوشبختانه این اتفاق به نحو مطلوبی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص مسائل طرح شده در خصوص اخلال در روند رای گیری از طریق دستگاه‌ های فنی گفت: به استانداران و فرمانداران ابلاغ شده که هر جا مشکل فنی دارند؛ حتما رای گیری به صورت دستی اخذ شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه در این شرایط خاص بار سنگین به سیستم الکترونیکی وارد می‌شود، گفت: این موضوع باعث شده که نواقصی ایجاد شود که البته بلافاصله موضوع مورد پیگیری و حل شد و اکنون به اذعان رئیس هیات نظارت مرکزی، مشکلی در فرایند‌های برگزاری انتخابات وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: اصل برای وزارت کشور این است که روند رای گیری به نحو مناسبی انجام گیرد و در سراسر کشور خوشبختانه این اتفاق به نحو مطلوبی در حال انجام است.

عرف با بیان اینکه تلاش ستاد انتخابات کشور این است که تمامی زمینه‌های لازم برای اخذ رای از افراد واجد شرایط فراهم شود و هیچکس نباید بدون رای دادن از شعبه خارج شود؛ گفت: وظیفه ما این است که به شکل قانونمند همه زمینه‌های لازم را برای رای گیری فراهم کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها