مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزدخبر داد

نظارت ۲۳۰ ناظر بررعایت شیوه نامه های بهداشتی در روز انتخابات

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت 230 کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای دراستان خبر داد .
کد خبر: ۱۳۲۱۴۵۱

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، وحید حعفری درگفتگو با خبرنگاران با بیان این خبراظهارداشت: به منظور پیشگیری از بیماری های مسری بخصوص بیماری کرونا در روزانتخابات 230 ناظر بهداشتی به صورت ثابت و سیاردرحوزه ها ی اخذ رای  در استان حضور خواهند داشت .

 وی با اشاره به رعایت شیوه نامه ها ی بهداشتی در شعب اخذ رای دراستان افزود: اولویت با برگزاری انتخابات درفضای باز است و رعایت فاصله گذاری  اجتماعی 2مترو استفاده ازماسک و گندزدایی محیط الزامی است .

 جعفری تصریح کرد: اخذ انگشت درفرایند انتخابات به خصوص روزرای گیری ممنوع است و درچیدمان میزو صندلی ها برای رای دهندگان وعوامل شعب باید  فاصله 2متری حفظ شود و برای هر نفر 8 متر مربع واستفاده حداکثر  از30 درصد ظرفیت محل برای حضور افراد تعیین شود .

وی خاطر نشان ساخت: رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده نموده و قبل از رای وبعداز رای  دادن دست ها را با آب و صابون شستشو دهند و یا اینکه ضد عفونی کنند و حفظ تهویه و تامین هوای تازه در فضاهای سربسته الزامی است و امکان شستشوی دست ها با آب و صابون مایع در شعب باید وجود داشته باشد .

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها