دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اختیارات تعریف شده برای شورای اسلامی شهر گفت: نامزدها در تبلیغات خود از وعده های خلاف واقع که در چارچوب اختیارات و قانون نمی باشد پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۸۹

به گزارش خبر نگلر جام جم انلاین یزد ،محمد رضا حدادزاده در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مسئولین قضایی و ستاد انتخابات برگزار شد بر لزوم پایبندی و التزام نامزدها به قانون تاکید کرد و افزود:  نامزدهای انتخاباتی از شگردهای تبلیغاتی نادرست چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی پرهیز کنند به ویژه بانوان نامزد در تبلیغات خود رعایت هنجارها و شئونات را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تبلیغات هر فرد باید متعارف با وضعیت شخص و استان باشد تصریح کرد: پرهیز از تخریب دیگر نامزدها و استفاده از القابی که فرد شاسیتگی آن را ندارد از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد و ادعای افراد در خصوص سوابق و توانایی ها باید به دور از اغراق باشد چرا که این موارد در آینده قابل پیگیری می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: مسئولیت آنچه از هر نامزد در فضای مجازی و مطبوعات منتشر می شود بر عهده خود نامزد می باشد مگر آنکه بتواند اثبات کند تخلف متوجه او نیست.

وی با اشاره به تعداد بالای نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: در یک فضای این چنینی قطعا با کمبود امکانات شهری و تبلیغاتی روبرو خواهیم شد اما قطعا افراد توانممند می توانند با همین ظرفیت های محدود هم خود را معرفی و رای مردم را جلب کنند.

حدادزاده بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابت شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: تشکیل شورای اسلامی قوی زمینه ساز رشد و آبادانی شهر خواهد بود .

وی در پایان با بیان اینکه دادگستری جهت گیری خاصی در انتخابات ندارد تصریح کرد: دادگستری و سایر دستگاه ها نظارتی و اجرایی طبق قانون به وظایف خود عمل می کند و قطعا میزان رای مردم خواهد بود.

  •  

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها