برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع انتخابات در یزد

مدیر حوزه هنری استان یزد گفت : نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع انتخابات در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۳۶

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ،  محمد صادق کوچک زاده با بیان این خبر اظهارداشت:در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در راستای برگزاری انتخاباتی پر شور، پررونق، حماسه آفرین و سرنوشت‌ساز، مجموعه آثار تجسمی در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد به نمایش گذاشته شد.

وی افزود:در این نمایشگاه مجازی 25 اثر منتخب از هنرمندان کشور با موضوع انتخابات و اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، به تماشا گذاشته شده است.

کوچک زاده تصریح کرد: این آثار در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

مدیر حوزه هنری استان گفت : مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم یزد روز جمعه ۲۸ خرداد همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حماسی و باشکوه در نخستین انتخابات سرنوشت‌ساز قرن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت می‌کنند و نبوغ اعتقادی و بلوغ سیاسی خود را در راه پیشرفت، عزت و اقتدار ایران عزیز به نمایش خواهند گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها