همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

آثار نویسندگان نوجوان یزدی در شبکه یزد رونمایی شد

رئیس حوزه هنری یزد گفت همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی شش عنوان کتاب تازه منتشر شده نویسندگان استان در شبکه یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۸۳

به گزارش جام جم آنلاین یزد؛ محمدصادق کوچک‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی اظهارداشت ، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در برنامه تلویزیونی «و اما امشب» شبکه یزد از شش عنوان کتاب تازه منتشر شده نویسندگان یزدی با حضور پدیدآورندگان آثار رونمایی شد.

وی افزود : این آثار با همکاری حوزه هنری استان و ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای یزد منتشر شده و این نوقلمان با شرکت در کارگاه‌های آموزش داستان‌نویسی در حوزه هنری یزد، در مدت کوتاهی موفق به نگارش نخستین اثر خود شدند و این آثار اوایل فروردین امسال روانه بازار کتاب شده است.

کوچک‌زاده  گفت : کتاب «تربیت انسانی تمدن اسلامی» منظومه بیانات تربیتی رهبر معظم انقلاب برای مجموعه‌های فرهنگی از جمله این آثار است این کتاب به کوشش وحید حُسنی نویسنده یزدی با بهره‌گیری از منابع مختلف گردآوری و توسط نشر شهید کاظمی منتشر شده است.

وی ادامه داد : پنج اثر دیگر که رونمایی شد به قلم دانش آموزان نوجوان در زمینه دفاع مقدس نوشته شده و شامل آثاری چون؛ «چت‌های باورنکردنی» اثر مهدی فیاض، «مین‌های عمل نکرده» نوشته محمد حیدری، «مین‌های عجیب و غریب» به قلم محمدصالح قدیری، «مناطق رنگی» اثر مشترک سجاد دُرستان و محمدصالح قدیری و «باشگاه آدم فضایی‌ها» نوشته سجاد طحان‌پور است که در قالب مجموعه «مین روب» ارائه شده است.

رئیس حوزه هنری یزد تصریح کرد : برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان ، با استفاده از رسانه‌های گروهی بویژه رسانه ملی و همچنین با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها